• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
1

یکصد و نود و یکمین شماره نشریه بیمه‌آسیا منتشر شد

  • کد خبر : 52445
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۳
یکصد و نود و یکمین شماره نشریه بیمه‌آسیا منتشر شد

یکصد و نود و یکمین شماره آسیا نشریه داخلی شرکت بیمه‌آسیا در ۲۰ صفحه انتشار یافت.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه‌آسیا، در این شماره از نشریه داخلی بیمه‌آسیا به انعکاس خبر انتخاب مدیرعامل بیمه آسیا به عنوان مدیر جهادی کشور برای دومین بار در هشتمین همایش ملی مدیریت جهادی کشور پرداخته شده است.
این گزارش می‌افزاید: در بخش اخبار داخلی نشریه آسیا نیز گزارش عملکرد سال ۱۴۰۰ بیمه‌آسیا، دیدار اعضای کانون انجمن‌های صنفی نمایندگان بیمه‌آسیا با مسعود بادین، تشریح عملکرد بیمه‌آسیا در جلسه شورای مدیران، بازدید مدیرعامل از ساختمان بیمه‌های اتومبیل منعکس شده است.
همچنین در بخش اخبار استان‌ها گزارش سفر مدیرعامل و هیات همراه به استان کرمان، توزیع کمک‌های معیشتی بیمه‌آسیا در مناطق سیل‌زده جنوب استان کرمان ، تمدید قرارداد بیمه‌آسیا و کمیته امداد امام (ره) استان مازندران برای دوازدهمین سال متوالی، کشف شبکه صحنه‌سازی حوادث رانندگی در شرق کشور توسط بیمه‌آسیا، تقدیر گمرکات استان‌های مختلف از بیمه‌آسیا درج شده است.
گفتنی است اخبار برون سازمانی منعکس شده در این نشریه، دیدار اعضای هیات‌مدیره بیمه‌آسیا با دکتر بهزادپور، دیدار مسعود بادین با سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان، تقدیر معاون رئیس جمهور و وزارت امور اقتصادی و دارایی از مدیرعامل، دیدار مسعود بادین با رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و استاندار کرمان در حاشیه سفر به استان کرمان، افزایش همکاری‌های بیمه‌آسیا با بانک ملت و امضای تفاهم‌نامه با شرکت پتروایمن شریف اشاره کرده است.
در بخش آموزش نیر ضمن معرفی سه چکیده از پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد کارکنان بیمه آسیا به موضوع معرفی و بررسی متاورس در صنعت بیمه پرداخته شده است.
در بخش اخبار بیمه در ایران و جهان نیز  عناوین خبری نرخ دیه در سال ۱۴۰۱، تاکید وزیر اقتصاد بر افزایش رضایتمندی مشتریان بیمه، غیرقانونی بودن فعالیت بیمه‌ای اپلیکیشن‌های آپ و بیمه‌چی ۷۲۴ و معرفی سرپرست پژوهشکده بیمه و آمار جانباختگان تصادفات نوروزی به چشم می خورد.
گفتنی است نشریه داخلی بیمه‌آسیا به منظور نشر و توزیع اخبار داخلی شرکت با مباحث خبری (اخبار داخلی و برون سازمانی) و آموزشی جهت ارائه به مخاطبان درون سازمان از سال ۱۳۷۵ تهیه و منتشر می‌شود.

http://tejaratava.ir/?p=52445

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.