• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

کلید عملیات اجرایی طرحهای توسعه چادرملو زده شد

  • کد خبر : 38338
  • ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸
کلید عملیات اجرایی طرحهای توسعه چادرملو زده شد
در دومین نشست رفع موانع توسعه چادرملو با حضور استاندار،معاونین و مدیران اجرایی استان یزد و مدیرعامل و مجریان طرحهاي توسعه چادرملو در استانداری یزد برگزار شد، با تخصیص مکان‌های اجرای ۱۰ واحد صنعتی موافقت و کلید عملیات پیاده سازی این طرحها زده شد.

  به گزارش تجارت آوا، در این جلسه که در پی  نشست های متعدد کارشناسی و ارزیابی طرح ها برگزارشد با موافقت مسولان اجرای استان به چادرملو اجازه داده شد عملیات آماده سازی پروژه های خود را آغاز کند.

  این طرح های بزرگ صنعتی شامل، واحدهای گندله سازی، آهن اسفنجی، کنسانتره سنگ آهن، تولید ورق و فولادهای آلیاژی، اجرام و آجر نسوز، ذوب و کلاف فولادی و نیروگاه خورشیدی می باشد.

  مهندس تقی زاده مدیر عامل چادرملو ضمن تقدیر از  نگاه مثبت و موثر استاندار جدید یزد   و همکاری در جهت حل موانع راه اندازی طرح های توسعه بخش و حمایت بی دریغ نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی، در خصوص منابع مالی این طرح ها گفت : برای اجرای این پروژها بالغ بر ۸۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری پیش بینی شده است که‌ بخش اعظم آن از محل تسهیلات و اعتبارات بانکی، حمایت سهامداران، درآمد حاصل از فعالیت واحدهای معدنی و صنعتی موجود و تدابیر و فنون مدیریتی تامین می گردد.

وی اظهار امیدواری کرد در سریعترین زمان کار ساخت این واحدها آغاز شود

بر اساس همین گزارش دکتر فاطمی استاندار یزد نیز با تشکر از خدمات ارزنده مدیر عامل چادرملو در جهت توسعه اقتصادی استان تاکید کرد : برای تحقق اهداف توسعه در این استان به ویژه پروژه‌ای مهم چادرملو، همچنان به حمایت‌های خود ادامه خواهند داد .

http://tejaratava.ir/?p=38338

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.