• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

کانال‌های خدمت‌رسانی بیمه معلم در ایام نوروز اعلام شد

  • کد خبر : 16382
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲
کانال‌های خدمت‌رسانی بیمه معلم در ایام نوروز اعلام شد

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه معلم، این شرکت در انواع رشته‌های بیمه‌ای خدمت‌رسانی خود را به بیمه‌گذاران تداوم می‌بخشد. بیمه معلم با هدف افزایش کیفیت خدمات و رضایت بیمه‎‌گذاران آماده راهنمایی، مشاوره، پاسخگویی دقیق و به موقع به سوالات بیمه‌گذاران در طی سال، به ویژه تعطیلات عید نوروز می‌باشد. ضمن […]

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه معلم، این شرکت در انواع رشته‌های بیمه‌ای خدمت‌رسانی خود را به بیمه‌گذاران تداوم می‌بخشد.

بیمه معلم با هدف افزایش کیفیت خدمات و رضایت بیمه‎‌گذاران آماده راهنمایی، مشاوره، پاسخگویی دقیق و به موقع به سوالات بیمه‌گذاران در طی سال، به ویژه تعطیلات عید نوروز می‌باشد. ضمن اینکه شرکت بیمه معلم در راستای سند استراتژیک خود و تسهیل دسترسی برای بیمه‌گذاران، راهکارهای مختلف ارتباطی را برای خدمت‎‌رسانی بهینه به مشتریان ایجاد کرده است. به این منظور راه‌های ارتباطی برای دریافت ( نظرات، پیشنهادات، انتقادات) مشتریان معرفی شد.

لازم بذکر است، شعب کشیک بیمه معلم نیز در ایام نوروز در سراسر کشور با بیمه‌گذاران همراه است تا با سرویس‌دهی مطلوب در خاطرات شیرین جشن باستانی با هموطنان عزیز سهیم باشد.

http://tejaratava.ir/?p=16382

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.