• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
4

پیمودن راه امام خمینی (رحمه‌الله)و میثاق با آرمانهای انقلاب، چراغ راه آینده‌

  • کد خبر : 54994
  • ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
پیمودن راه امام خمینی (رحمه‌الله)و میثاق با آرمانهای انقلاب، چراغ راه آینده‌
مدیرعامل بانک شهر در پیامی سالروز ارتحال جانسوز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (رحمه‌الله) را تسلیت گفت و ضمن گرامیداشت قیام جاودانه پانزده خرداد، از شهدای گرانقدر آن روز تجلیل کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک شهر، متن پیام سیدمحمدمهدی احمدی به شرح زیر است:

روح بزرگی به ملکوت اعلی پیوست

حادثه‌ی تلخ و ضایعه‌ی سنگین فقدان رهبر کبیر انقلاب و امام بزرگوار ما، به عنوان یکی از تلخ‌ترین و مصیبت‌بارترین حوادث در طول تاریخ انقلاب اسلامی است، تجدید یاد و خاطره هر ساله آن امام عزیز در سالگرد ارتحال، بازتاب شخصیت با صلابت، معنوی، روشنی بخش و محبوب امام بزرگوارمان در قلوب مردم خدا جوی ایران است.
اینجانب این مصیبت بزرگ و جانسوز را به محضر مردم شریف ایران به ویژه همکاران معززم در بانک شهر صمیمانه تسلیت عرض می کنم و خاطره پر عظمت قیام خرداد و شهدای معظم این روز که مومنان راستین و سازش‌ناپذیران جان بر کف در مقابل ظلم و شرک و بی‌عدالتی بودند، را ارج نهاده و گرامی می دارم.
امیدوارم همه ما بتوانیم در پیمودن راه امام خمینی (رحمه‌الله) که همچون چراغ راه آینده‌ است در میثاق خود با آرمانهای امام و انقلاب، جاودانه باقی بمانیم و در پرتوِ عظمت آن روح الهی و ملکوتی و در سایه تدابیر دلسوزانه و رهنمودهای مشفقانه، نایب برحق ایشان، مقام معظم رهبری، شرف افتخار، اقتدار و سربلندی ایران اسلامی را استمرار ببخشیم.

سیدمحمدمهدی احمدی
مدیرعامل و عضو هیأت مدیره

http://tejaratava.ir/?p=54994

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.