• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

پیام تبریک رئیس هیات مدیره شرکت بیمه آسماری به مناسبت فرارسیدن سالگرد تاسیس این شرکت

  • کد خبر : 13425
  • ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۸:۵۰
پیام تبریک رئیس هیات مدیره شرکت بیمه آسماری به مناسبت فرارسیدن سالگرد تاسیس این شرکت

همزمان با فرارسیدن هشتمین سالگرد تاسیس شرکت بیمه آسماری، مدیرعامل این شرکت پیامی صادر کرد

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه آسماری، متن پیام علیرضا یزدان دوست به این شرح است:

همکاران ارجمند؛

امروز در حالی هشتمین سالگرد تأسیس شرکت بیمه آسماری را جشن می گیریم که دستاوردهای این شرکت در یک سال گذشته شاید قابل مقایسه با بخش عمده ای از سنوات پیشین فعالیت شرکت باشد.

باعث بسی مسرت است که امسال سالگرد تأسیس بیمه آسماری همزمان با زادروز حضرت فاطمه زهرا(س) گشته و این فرصتی است تا روز زن را به تمامی بانوان گرامی شرکت تبریک عرض نمایم.

کسب پیاپی سطح توانگری یک، رشد بی سابقه پرتفو، کنترل بی نظیر نسبت خسارت در رشته درمان و نیز فروش رشته های بیمه ای جدید در کنار افزایش سرمایه قابل توجه، همه فاکتورهایی است که دستیابی به آنها برای شرکت بیمه آسماری میسر نمی شد مگر در سایه همدلی و مشارکت و ممارست تک تک همکاران گرامی، هیئت مدیره محترم و سهامداران ارجمند.

اکنون که همه این اهداف محقق شده اند و راه رسیدن به اهداف بزرگتر نیز هموار شده؛ شرکت بیمه آسماری چنان توانمند و پرقدرت گشته است که حتی طوفان های سهمگینی چون “کرونا” در سال جاری نیز نه تنها خللی در امور آن ایجاد نکرده است بلکه باعث شده تا فرصتی تازه برای فعالیت های جدید پیش روی بیمه آسماری قرار بگیرد.

امیدوارم با وجود همه ناملایمات در بازار، بیمه آسماری به زودی با درخششی خیره کننده، بار دیگر همه ذینفعان خود را با رکوردهایی جدید در حوزه بیمه گری شگفت زده کند.

بر خود لازم می دانم از اعضای هیئت محترم هیئت مدیره و سهامداران، کارکنان خدوم و زحمتکش، شبکه فروش توانمند و مشتریان وفادار شرکت بیمه آسماری که با کمک هم این افتخار را آفریدند، تشکر کنم و به آنها روزهای خوش پیش رو را نوید دهم.

با احترام

علیرضا یزدان دوست

مدیرعامل

http://tejaratava.ir/?p=13425

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.