• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
4
مدیرعامل شرکت در آیین بهره برداری از تصفیه خانه سرنی؛

پنجاهمین تصفیه‌خانه در دولت تدیبر و امید به بهره برداری رسید

  • کد خبر : 20983
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳
پنجاهمین تصفیه‌خانه در دولت تدیبر و امید به بهره برداری رسید
مهندس سیدحسن رضوی در آیین افتتاح طرح‌های وزارت نیرو در چهارمین هفته پویش # هرهفته الف – ب - ایران در سال 1400 گفت: امروز پنجاهمین تصفیه خانه در دولت تدبیر و امید افتتاح خواهد شد و آب گوارا به مردم این منطقه در استان هرمزگان ارمغان داده خواهد شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران، مهندس سید حسن رضوی دراین مراسم که روز پنجشنبه ۹ اردیبهشت ماه برگزار شد گفت: تصفیه خانه سرنی میناب پنجاهمین تصفیه خانه‌ای که در دولت تدبیر امید افتتاح شده، در سه بخش از سال ۹۶ تا کنون به انجام رسیده است.

مهندس رضوی یاد آور شد: اولین بخش سد سرنی و خط انتقال آن در سال ۹۶ بود، سال ۹۸ ساخت تصفیه‌خانه آغاز شد و هم اکنون با دستور ریاست محترم جمهور به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: برای اجرای تصفیه خانه سرنی معادل ۴۳۰ میلیارد تومان از منابع وام بانک توسعه اسلامی هزینه شده است.

 سید حسن رضوی ادامه داد: استان هرمزگان از معدود استان‌هایی است که از سه منبع آب زیر زمینی، دریا و آب‌های سطحی برخوردار است که این سه منبع نقش مهمی در امنیت آبی و تامین آب استان دارد و سعی ما این است که به بهترین شکل از این سه منبع استفاده شود.

مدیرعامل شرکت آب و نیرو اظهار داشت: با تلاش‌های دولت تدبیر و امید و وزارت نیرو امروز آب گوارا را به عنوان نماینده دولت به مردم این استان ارمغان دادیم.

 رییس جمهور هم در این مراسم ضمن تشکر از گزارش خوب و کامل مهندس رضوی گفت: خوشبختانه سه منبع خوب آب زیر زمینی، دریا و آبهای سطحی در اختیار مردم این استان هست و انشاالله مردم بتوانند با اطمینان زندگی کنند و حداقل آب اشامیدنی و صنعت آن‌ها تامین شود.

 دکتر روحانی ادامه داد: دولت افتخار می‌کند که پنجاهمین تصفیه‌خانه دولت در میناب افتتاح شده است.

 رئیس جمهور گفت: یکی از افتخارات دولت این است در زمینه تصفیه آب و فاضلاب و ساخت سد با وجود شرایط تحریم‌ها اقدامات خوب و مناسبی را انجام داده است.

http://tejaratava.ir/?p=20983

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.