• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

پناه صنعت پارت روز کارگر را تبریک گفت

  • کد خبر : 20719
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲
پناه صنعت پارت روز کارگر را تبریک گفت
نور محمد پناهی رییس هیات مدیره پناه صنعت پارت نقش کارآفرینان و کارگران را در مسیر توسعه و رشد بی بدیل خواند و در پیامی روز جهانی و کار و کارگر را تبریک گفت .



در متن این پیام آمده است :
۱۱اردیبهشت ماه فرصتی است تا از خدمات ارزنده قشر پرتلاش کارگر تقدیر کنیم. کارگرانی که از شریف‌ترین طبقه اجتماعی هستند و حرکت دست و بازوی آنها است که باعث گردش چرخ‌های اقتصاد کشور شده است
کارگران عزیز به عنوان ارزشمندترین طبقه و سودمندترین گروه در جامعه‏‌ نقش مهم و کلیدی در به گردش درآوردن چرخ های عظیم صنعت و توسعه و شکوفایی اقتصادی کشور ایفا نموده و ستون فقرات توسعه درون زا و پایدار و شاکله اصلی رونق و پیشگامی هستند.
بی تردید کارگران بازوان پرتوان حرکت و پیشران هر جامعه‌ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی هستند و پیشرفت‌های حاصل شده در مسیر زندگی اقتصادی و اجتماعی نشأت گرفته از اهتمام و کوشش مثال زدنی این عزیزان شریف است.
خرسندیم که خانواده بزرگ پناه صنعت مملو از مردانی است که در کسوت مقدس کارگری، خدمات ارزنده‌ای را در راه سرافرازی میهن اسلامی ارایه کرده‌اند به خوبی آگاهیم چرخ پناه صنعت پارت در دوران سخت کرونا و تحریم با دست توانای شما به چرخش در آمد و حیات پر توفیق و دستاوردهای بزرگ شرکت بیش از پیش وامدار کار و سختکوشی شماست.
بی گمان، نام بلند و پرآوازه پناه صنعت پارت از رهگذر اراده و تلاش خستگی ناپذیر شما بر تارک سپهر صنعتی ایران نقش بسته است و از این پس نیز درخشش پناه صنعت پارت در گرو فکر خوش و تلاش دیر پای شما خواهد بود.
اینجانب ضمن تقدیر از زحمات تلاشگران عرصه جهاد اقتصادی کشور، تلاش های شبانه روزی کارگران پرتلاش و زحمت‌کش خانواده بزرگ پناه صنعت پارت را ارج نهاده و سلامتی، سعادت، بهروزی و پیروزی هرچه بیشتر شما عزیزان را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.
نور محمد پناهی
رییس هیات مدیره پناه صنعت پارت

http://tejaratava.ir/?p=20719

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.