• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

پرداخت ۶۱۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه فرزند آوری از سوی بانک پارسیان

  • کد خبر : 58021
  • ۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
پرداخت ۶۱۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه فرزند آوری از سوی بانک پارسیان

بانک پارسیان همگام باسیاست‌های دولت در اجرای بند الف تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور و ماده ۱۰ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ، تا نیمه اول تیرماه سال جاری، ۱۶۲۱ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه فرزند آوری به مبلغ ۶۱۰ میلیارد ریال به مشمولان این طرح پرداخت کرده است.

همچنین این بانک در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود و همسویی با برنامه‌های دولت مبنی بر تسهیل ازدواج جوانان، تا نیمه اول تیرماه با پرداخت ۳،۰۵۷ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج، تعداد ۲ هزار و ۳۰۵ نفر را به خانه بخت فرستاد.
گفتنی است؛ بانک پارسیان در راستای توسعه عدالت اجتماعی و ارتقای رفاه و امنیت اقتصادی همه اقشار جامعه تا پایان سال گذشته نیز بیش از ۴۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه در بخش‌های ازدواج، درمان، مسکن، اشتغال و ضروری به حدود ۱۸۲ هزار نفر پرداخت کرده است.
بانک پارسیان بر پایه این اقدامات توانست بهترین عملکرد را در حوزه حمایت از محرومان به نام خود ثبت کند. گزارش‌های منتشرشده نشان می‌دهد که بانک پارسیان با تحقق ۱۱۱ درصدی بودجه ابلاغی دربند ب تبصره ۱۶ سال ۱۴۰۰ مبنی بر حمایت از افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) بالاترین درصد عملکرد را بین بانک‌های کشور از آن خودکند.شایان ذکر است؛ بر اساس مصوبه بودجه ۱۴۰۰، مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال پرداخت تسهیلات برای این بانک پیش‌بینی‌شده بود که با پرداخت ۵۵۳ میلیارد ریال در قالب ۹۳۹ پرونده، بالاترین درصد عملکرد بین بانک‌های کشور به بانک پارسیان رسید.

http://tejaratava.ir/?p=58021

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.