• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
6

پرداخت ۳۳هزار فقره تسهیلات به مددجویان در ۶ ماه

  • کد خبر : 34915
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸
پرداخت ۳۳هزار فقره تسهیلات به مددجویان در ۶ ماه
بانک مهر ایران با هدف توانمندسازی مددجویان نهادهای حمایتی، بخش قابل توجهی از تسهیلات خود را به این قشر تخصیص می‌دهد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، این بانک در ۶ماهه نخست سال جاری مجموعاً ۳۳هزار و ۶۰۰ فقره تسهیلات به ارزش بیش از ۶۳۱۵ میلیارد ریال به مددجویان نهادهای حمایتی پرداخت کرده است.

گفتنی است این بانک از ابتدای همکاری با نهادهای حمایتی مختلف تا کنون تسهیلات قابل توجهی را پرداخت کرده است. پرداخت ۴۳۵هزار فقره تسهیلات معادل ۴۰هزار و ۲۸۵ میلیارد ریال به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و ۱۲۹هزار فقره تسهیلات به ارزش تقریبی ۲۲هزار میلیارد ریال به معرفی‌شدگان بنیاد برکت بخشی از این اقدامات است.

همچنین پرداخت ۱۱هزار فقره تسهیلات به ارزش ۲۵۲۰ میلیارد ریال به مددجویان بهزیستی و ۱۲هزار و ۵۰۰ فقره تسهیلات به ارزش ۱۲۷۲ میلیارد ریال به معرفی شدگان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بخش دیگری از فعالیت‌های بانک مهر ایران در این حوزه است. به‌علاوه این بانک پیش از این و در همکاری با معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری، ۵۰هزار فقره تسهیلات به ارزش ۱۴۰۰ میلیارد ریال به زنان سرپرست خانوار پرداخت کرده است.

عمده این تسهیلات مربوط به حوزه خوداشتغالی است. در واقع بانک مهر ایران سعی کرده به جای پرداخت وام‌ در حوزه معیشتی، با پرداخت وام در حوزه اشتغال، این افراد را به سمت ایجاد درآمد پایدار برای خود و خانواده‌هایشان سوق دهد. به این صورت فرد علاوه بر اینکه برای بازپرداخت اقساط خود به مشکل برنمی‌خورد، نیازش به دریافت کمک از سوی نهادهای حمایتی نیز کاهش می‌یابد.

http://tejaratava.ir/?p=34915

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.