• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

پرداخت ۲ هزار میلیاردتومان تسهیلات خرد بدون ضامن توسط بانک مسکن

  • کد خبر : 54978
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
پرداخت ۲ هزار میلیاردتومان تسهیلات خرد بدون ضامن توسط بانک مسکن

مدیرعامل بانک مسکن با اعلام اینکه سقف تسهیلات ساخت برای سازندگان حرفه‌ای به ۶۰۰ میلیون تومان رسید از پرداخت ۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات خرد بدون ضامن توسط آن بانک خبر داد.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن با اعلام افزایش سقف تسهیلات ساخت برای سازندگان حرفه‌ای در تهران و ۱۳کلانشهر کشور گفت: در سال‌جاری به منظور حمایت از سازندگان حرفه‌ای که با بهره‌مندی از فنآوری‌های نوین نسبت به ساخت واحد مسکونی اقدام می‌کنند و همچنین کمک به استانداردسازی واحد‌های مسکونی سقف تسهیلات ساخت در تهران و ۱۳ کلانشهر به ۶۰۰ میلیون تومان افزایش یافت.

مدیرعامل بانک مسکن ادامه داد: سقف تسهیلات ۶۰۰ میلیون تومانی مختص تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز، کرج، اهواز، بندرعباس، بوشهر، قم، ساری، رشت، کیش و قشم است. در مراکز استان‌ها و شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت سقف تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومان و در سایر شهرها سقف تسهیلات به ازای هر واحد ۴۵۰ میلیون تومان تعیین شده است.

شایان توضیح داد: بانک مسکن دستورالعمل پرداخت تسهیلات خرد بدون ضامن تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان را تدوین کرد که تاکنون ۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات خرد بدون ضامن به متقاضیان پرداخت شده است.

وی همچنین تاکید کرد: اسامی بدهکاران بانکی منتشر شده است.

http://tejaratava.ir/?p=54978

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.