• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

پرداخت ۲۰۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات توسط بانک سپه

  • کد خبر : 55642
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
پرداخت ۲۰۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات توسط بانک سپه

۲۰۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات از سال ۱۴۰۰ تاکنون توسط بانک سپه پرداخت شده است.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک سپه، با اختصاص یک هزار و هفتصد و چهل و پنج هزار میلیارد ریال تسهیلات در سال ۱۴۰۰ رشد ۶۰ درصدی پرداخت تسهیلات توسط بانک سپه به ثبت رسید.
همسویی با سیاست‌های کلان اقتصادی کشور و حمایت از بخش‌های مولد اقتصاد در رابطه با بهبود فضای کسب وکار و تقویت بخش‌های پیشران اقتصادی از جمله رویکردهای بانک سپه در اختصاص تسهیلات به سمت برنامه تحول راهبردی و پیاده‌سازی خطوط کسب و کار بانک می‌باشد.
بانک سپه در راستای دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های ابلاغی دولت و بانک مرکزی، شرایط اقتصادی حاکم بر اقتصاد و نظام بانکی کشور و سیاست‌های اعتباری خود مبلغ ۱۷۴۵ هزار میلیارد ریال در سال ۱۴۰۰ تسهیلات اعطا کرده است.
بانک سپه در سال گذشته با پرداخت ۹۵۰ هزار میلیارد ریال در قالب بانکداری خرد شامل تسهیلات تلفیقی، قرض‌الحسنه ازدواج و … توانست علاوه بر انجام مسئولیت حرفه‌ای خود در اقتصاد و بازار پولی، از عهده مسئولیت اجتماعی خود نیز به خوبی برآید.
بانک سپه برای حمایت از بخش‌های مختلف اقتصادی و تولیدکنندگان واقعی مبلغ ۷۹۵ هزار میلیارد ریال نیز به شرکت‌ها و اشخاص صاحب کسب و کار در سال ۱۴۰۰ پرداخت کرد و با کمک به رشد اقتصادی کشور در مسیر تحقق بانکداری اجتماعی نیز گام مهمی برداشت.
این بانک از ابتدای سال جاری نیز با پرداخت بیش از ۲۵۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات علاوه بر رصد و پایش شرایط بازار پولی و مالی کشور، با انجام اقدامات بهبوددهنده شاخص‌های کارایی، نوآوری و بهره‌وری همسو با اجرای طرح تحول راهبردی، رشد مقرر را به‌صورت متوازن در ابعاد مختلف دنبال می‌کند و کماکان با حمایت از واحدهای تولیدی و رفع نیازهای تسهیلاتی خرد مشتریان در نظام بانکی و اقتصاد کشور اثرگذار است.

http://tejaratava.ir/?p=55642

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.