• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

پرداخت قبض تلفن‌همراه با «بانک‌پرداخت» بانک آینده

  • کد خبر : 43256
  • ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
پرداخت قبض تلفن‌همراه با «بانک‌پرداخت» بانک آینده

بانک آینده با هدف ارزش‌آفرینی هر چه بیش‌تر برای مشتریان و استفاده بهینه از سامانه‌های غیرحضوری، به‌ویژه در شرایط فراگیری ویروس کرونا، امکان پرداخت قبوض تلفن‌همراه را از طریق گزینه «بانک‌پرداخت» در سامانه‌ «پیشخوان مجازی» خود، فراهم کرده است.

مشتری می‌تواند با فعال‌سازی گزینه «بانک‌پرداخت» در پیشخوان مجازی، قبوض تلفن‌همراه خود را به‌صورت سیستمی و بدون مراجعه به شعبه یا دستگاه خودپرداز، پرداخت کند.
بدین‌ترتیب که پس از صدور صورت‌حساب توسط شرکت همراه‌اول و اعلام بدهی خط، در صورتی‌که مبلغ بدهی از مبلغ سقف تعیین‌شده در پیشخوان، بیش‌تر نباشد، مبلغ قبض به‌صورت سیستمی از حساب معرفی‌شده مشتری برداشت و قبض پرداخت خواهد شد.
“پیشخون مجازی” بانک آینده، کلیه خدماتی را که در شعب بانک‌ ارائه می‌شود، برای مشتریانی که به هر دلیل امکان حضور در شعب را ندارند، فراهم کرده و بدین‌ترتیب، مشتریان را از مراجعه به شعب بانک‌ها بی‌نیاز می‌سازد.
برای عضویت در سامانه «پیشخوان مجازی» بانک آینده می‌توانید با حضور در شعب بانک آینده در سراسر کشور و یا با مراجعه به تارگاه «پیشخوان مجازی» به‌نشانی https://www.abplus.ir نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام در این سامانه، اقدام کنید.

http://tejaratava.ir/?p=43256

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.