• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
5

وزیر صمت در جریان عرضه تارا به بازار قرار گرفت

  • کد خبر : 20498
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴
وزیر صمت در جریان عرضه تارا به بازار قرار گرفت

درحاشیه نشست برگزاری کمیته خودرو، وزیر صنعت، معدن و تجارت از خودروی تارا، محصول جدید ایران خودرو که در شرایط تحریم و کرونا با اتکا به دانش مهندسان ایرانی و سازندگان داخلی طراحی و تولید شده است، دیدن کرد و در جریان تولید انبوه و عرضه این محصول به بازار قرار گرفت.

ایکو پرس – به نقل از شاتا، علیرضا رزم حسینی درجلسه کمیته خودرو که در محل سالن جلسات شهید سلیمانی دفتر وزارتی برگزار شد، بر تلاش حداکثری سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) در جهت تحقق شعار «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» در صنعت خودرو و الزام خودروسازان به افزایش تولید و ارتقای کیفی محصولات تاکید کرد.
وی با اشاره به بسیج مجموعه وزارت صمت برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه مانع‌زدایی و پشتیبانی از تولید اظهار کرد: به منظور عملیاتی شدن شعار سال جاری در صنعت خودرو، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) باید ضمن تلاش حداکثری، برنامه‌ریزی لازم را انجام دهد.
وزیر صمت  افزود: خودروسازان برای تامین نیاز داخل باید ضمن برنامه‌ریزی در جهت افزایش کمی محصولات خود، بیش از پیش در مسیر ارتقای کیفی و تولید خودروی باکیفیت و در شان مردم شریف ایران گام بردارند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت بر لزوم داخلی سازی حداکثری قطعات خودرو تاکید کرد و گفت: شرکت‌های خودروسازی باید این مهم را به عنوان یکی از مهمترین اولویت های کاری مدنظر قرار داده و برای تحقق آن در سال جاری برنامه ریزی کنند.
محسن صالحی نیا، رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) هم در این جلسه با اشاره به برنامه ریزی های انجام گرفته برای افزایش تولید شرکت خودروسازی گفت: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته، خودروسازان در سال ۱۴۰۰، بیش از یک میلیون خودرو توسط دو خودروساز بزرگ تولید و روانه بازار خواهند کرد.
 

http://tejaratava.ir/?p=20498

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.