• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
7

ورود خدمه کشتی‌های آفریقایی به بنادر ایران ممنوع شد

  • کد خبر : 42674
  • ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹
ورود خدمه کشتی‌های آفریقایی به بنادر ایران ممنوع شد

مسئول هماهنگی مقابله با کرونا در بنادر کشور گفت: طبق دستورالعمل جدید که توسط ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه شده، ورود گروه خدمه کشتی از ۸ کشور به ایران ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، چنگیز جواد پور درباره تمهیداتی که در بنادر برای مقابله با کرونا وجود دارد، اظهار داشت: طبق دستورالعمل جدید که توسط ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه شده، ورود گروه خدمه کشورهایی از جمله زیمبابوه، موزامبیک، نامیبیا، مالاوی، آفریقای جنوبی، اسواتینی، لسوتو و بوتسوانا به ایران ممنوع است.

وی ادامه داد: ما با جدیت دستورالعمل‌ها و قوانین را رعایت می‌کنیم و ورود خدمه کشورهای یاد شده به ایران تا زمانی که مجاز اعلام شود، ممنوع است.

مسئول هماهنگی مقابله با کرونا در بنادر کشور گفت: در حوزه سفر دریایی خارجی تنها یک ترمینال مسافری خارجی فعال در بندر لنگه داریم که در هفته تنها دو بار تردد دارد، با این وجود تمامی دستورالعمل‌ها به صورت کامل رعایت می‌شود.

وی تصریح کرد: در بحث سفرهای دریایی داخلی بیش از ۹۵ درصد مسافران که از ترمینال دریایی مسافرت می‌کنند در استان هرمزگان هستند لذا کارت واکسن تمام افراد کنترل می‌شود و در صورتی که مسافری فاقد کارت واکسن باشد به هیچ عنوان اجازه سفر دریایی ندارد.

http://tejaratava.ir/?p=42674

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.