• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

«هُپ»، ابزاری مناسب برای پرکردن اوقات فراغت فرزندان در ایام نوروز

  • کد خبر : 18135
  • ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸
«هُپ»، ابزاری مناسب برای پرکردن اوقات فراغت فرزندان در ایام نوروز

فضای مجازی با انواع محتوای نامناسب، می تواند تهدیدی برای نوجوانان و دانش آموزان باشد، از این رو یکی از مهمترین دغدغه های والدین به ویژه در ایام نوروز این است که چگونه اوقات فراغت فرزندانشان را با محتوای مناسب پر کنند.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، گرچه برخی اپلیکیشن های ایرانی این فرصت را فراهم کرده اند که دانش آموزان و نوجوانان از محتوای کنترل شده توسط والدین استفاده کنند، اما بسیاری از آنها نیز صرفا به سرگرمی و فعالیت های بی هدف می پردازند.
کانون جوانه های بانک ملی ایران که سال هاست به صورت هدفمند و برنامه ریزی شده به انتقال دانش اقتصادی و مالی به جامعه هدف از طریق انتشار کتاب و تولید محتوا در سایت خود می پردازد، اپلیکیشنی را نیز به همین منظور طراحی و اجرا کرده است که مورد استقبال دانش آموزان و نوجوانان نیز قرار گرفته است.
«هُپ» که از سایت بانک ملی ایران و فروشگاه های معتبر اینترنتی قابل دریافت است، با مجموعه ای از سرگرمی، فیلم، بازی، انیمیشن، آهنگ، داستان و … سعی می کند ضمن ایجاد فضایی شاد، اطلاعات مفید را نیز به مخاطب خود تزریق کند.
مدرسه هوش مصنوعی، مدرسه مشاوره تحصیلی، مدرسه اقتصاد، مدرسه کسب و کار، مدرسه شهروندی، کتابخانه دیجیتال و همیار پلیس، دیگر بخش های این اپلیکیشن هستند.

http://tejaratava.ir/?p=18135

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.