• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
2

نهمین کنفرانس ملی مهندسی مالی با حمایت پژوهشکده بیمه برگزار می شود

  • کد خبر : 16220
  • ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷
نهمین کنفرانس ملی مهندسی مالی با حمایت پژوهشکده بیمه برگزار می شود

انجمن مهندسی مالی ایران با مشارکت و همکاری دانشگاه‌ها، سازمان‌ها، بانک‌ها و شرکت‌های فعال در بازار پول و سرمایه، نهمین کنفرانس ملی مهندسی مالی با موضوع مهندسی مالی و تاب آوری در اقتصاد را با هدف بررسی همه‌جانبه شریان‌های حیاتی اقتصاد و ارائه راهکارهی ملی و بین‌المللی جهت افزایش توان تاب‌آوری برگزار می‌کند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی پژوهشکده بیمه، انجمن مهندسی مالی ایران با همکاری و مشارکت اساتید بین‌المللی، اساتید دانشگاه‌های آزاد اسلامی، تهران، الزهرا، تربیت مدرس، علامه طباطبایی،خوارزمی و سایر دانشگاه‌های معتبر کشور و شرکت‌های فعال در حوزه بازار پول و سرمایه کشور، نهادها، بانک‌ها و کمیسیون انجمن‌های علمی کشور، وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ، اقدام به برگزاری نهمین کنفرانس ملی تخصصی مهندسی مالی با موضوع «مهندسی مالی و تاب‌آوری در اقتصاد» و با محوریت افزایش توان تاب‌آوری اقتصاد، مبتنی بر مهندسی مالی نموده است.
محورهای فرعی کنفرانس شامل مهندسی مالی؛ فینتک و تاب‌آوری اقتصاد، مهندسی مالی و تاب‌آوری بازارهای مالی، مهندسی مالی و تاب‌آوری کسب‌و‌کارها، مهندسی مالی و تاب‌آوری شرکت‌های دانش‌بنیان و کارآفرینانه بوده و تقدیر از مشاهیر علمی و حرفه‌ای، برگزاری جشنواره‌های علمی و تخصصی و برگزاری نمایشگاه تخصصی کتاب به عنوان برنامه‌های جنبی کنفرانس خواهد بود.
دکتر کردبچه رییس پژوهشکده بیمه درپنل اول این کنفرانس به ارائه سخنرانی با موضوع ملاحظات مفهومی درباره تاب آوری اقتصادی و آسیب پذیری خواهد پرداخت. دیگر سخنرانان کلیدی کنفرانس، دکتر سجادی جاغرق مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران، دکتر افتخاری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، دکتر صالح‌آبادی مدیرعامل بانک توسعه صادرات و دکتر خواجه‌نصیر مدیرعامل شرکت تأمین سرمایه امین خواهند بود.
این کنفرانس در تاریخ ۱۴ اسفندماه ۱۳۹۹ به صورت مجازی برگزار خواهد شد و علاوه بر مهمانان ویژه، امکان حضور سایر مخاطبان به صورت مهمان و از طریق لینک http://b2n.ir/r05502 میسر گردیده است.

http://tejaratava.ir/?p=16220

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.