• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3

نهمین شماره ماهنامه الکترونیکی تازه‌های بیمه ایران و جهان منتشر شد

  • کد خبر : 13590
  • ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵
نهمین شماره ماهنامه الکترونیکی تازه‌های بیمه ایران و جهان منتشر شد

بهره‌وری در بیمه، کووید-۱۹ و ریسک‌های جدید برای رشته بیمه مدیران و کارکنان، مشتقات آب‌و‌هوایی، مدیریت ریسک و راهبردی بیماری همه‌گیر، پیش‌بینی‌های مربوط به مستمری‌ها و موانع تقاضای بیمه‌های زندگی، در ماهنامه تازه‌های بیمه ایران و جهان شماره ۹ بررسی شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی پژوهشکده بیمه، در نهمین شماره از ماهنامه تازه‌های بیمه ایران و جهان، به موضوعات مختلفی در حوزه‌های گوناگون صنعت بیمه جهان پرداخته شده است. بهره‌وری بیمه در سال ۲۰۳۰؛ تصوری مجدد از بیمه‌گر در آینده، پیش‌بینی حجم ۳۰ میلیارد پوند مستمری بازنشستگیBIBO در سال ۲۰۲۱، تعیین موانع تقاضای بیمه زندگی، مقدمه‌ای بر مشتقات آب و هوا، ورشکستگی ناشی از عدم توانگری گسترده در صنعت بیمه جهان در آغاز سال ۲۰۲۱ و مدیریت ریسک؛ کلیدی برای هدایت پاندمی، از مطالب اصلی ارائه شده در این شماره است.

همچنین مقاله علمی با عنوان آینده‌نگاری در صنعت بیمه اتکایی؛ بررسی روندها و ریسک‌های نوظهور در این شماره ارائه شده است. در بخش شخصیت برجسته علمی این شماره به معرفی دن اندرسون از دانشگاه فن‌آوری ورجینیا پرداخته شده و طرح دسترسی به بیمه (A2ii) در بخش یک معرفی تازه، در اختیار خوانندگان نهمین شماره نشریه قرار گرفته است.
بخش تازه‌های نشر نیز به معرفی دو کتاب با عناوین “جرم‌شناسی و اقلیم: بیمه، تأمین مالی و مقررات‌گذاری آسیب‌های ناامن” و بهینه‌سازی نمایندگی‌های بیمه: یک راهنمای گام‌به‌گام اثبات شده برای سلطه بر بازار” اختصاص یافته است.
علاقه‌مندان جهت دسترسی به متن کامل این شماره از ماهنامه می‌توانند به وب‌سایت پژوهشکده بیمه به نشانی http://www.irc.ac.ir/fa-IR/Irc/4965/Articles/view/14651/1296/ مراجعه نمایند.

http://tejaratava.ir/?p=13590

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.