• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
3

نمایش توانمندی های بانک ملی ایران در نمایشگاه عصر امید

  • کد خبر : 54896
  • ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
نمایش توانمندی های بانک ملی ایران در نمایشگاه عصر امید

بانک ملی ایران در نخستین نمایشگاه عصر امید حضور قابل توجه و فعال داشت و در کنار شرکت های دانش بنیان، به عرضه جدیدترین محصولات و فناوری های نوین خود طی مدت ۴ روز برگزاری نمایشگاه پرداخت.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، اهمیت نمایشگاه عصر امید موجب شده تا بسیاری از شرکت های دانش بنیان داخلی و خارجی در این نمایشگاه حضور یابند.

بانک ملی ایران با هدف حمایت از شرکت های دانش بنیان، معرفی دستاوردها، نمایش آخرین ظرفیت ها و توانمندی ها و ارائه آخرین خدمات مالی در کنار جدیدترین محصولات فناورانه و نوآورانه در حوزه بانکداری دیجیتال منطبق بر استراتژی جدید بانک در این نمایشگاه حضور یافت که با استقبال پرشور و چشمگیر بازدید کنندگان مواجه شد.

همچنین بستر سازی برای توسعه تعاملات و همکاری های دو جانبه، فراهم کردن زمینه های لازم برای سرمایه گذاری و تامین مالی شرکت های داخلی و فعال در حوزه دانش بنیان و تعامل با دانشگاهیان از دیگر اهداف حضور بانک در این نمایشگاه بود.

لازم به ذکر است، حمایت از شرکت های دانش بنیان از محوری ترین سیاست های بانک ملی ایران در سال جاری است که به تازگی این بانک با افتتاح دو شعبه دانش بنیان در تهران، برنامه گسترده ای برای حمایت از این شرکت ها دارد.

گفتنی است نمایشگاه عصر امید که توسط دانشگاه آزاد اسلامی برپا شد، پس از ۴ روز در محل مصلای امام خمینی(ره) تهران با حضور پر شور دانشجویان، علاقمندان و صاحبان شرکت های دانش بنیان عصر امروز به کار خود پایان داد.

غرفه بانک ملی ایران نیز با همراهی شرکت سداد، شرکت پیشگامان پویا و ارائه خدمات شعب «ملی پلاس»، در این نمایشگاه میزبان عموم مخاطبان بود.

http://tejaratava.ir/?p=54896

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.