• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
4

نمایشگاه موتور سیکلت دوچرخه ماشین برقی در شهر آفتاب آغاز به کار کرد

  • کد خبر : 43547
  • ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۹
نمایشگاه موتور سیکلت دوچرخه ماشین برقی در شهر آفتاب آغاز به کار کرد
دومین نمایشگاه بین المللی موتور سیکلت ، دوچرخه، ماشین برقی در مجموعه نمایشگاه بین الملی شهر آفتاب از 21 تا 24 دی ماه دایر است.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل نمایشگاه شهرآفتاب، امروز سه شنبه ۲۱ دی ماه با حضور جناب آقای دکتر توانگر نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اقتصاد، جناب آقای دست باز معاون وزیر ورزش و جوانان و رئیس مشارکت های مردمی و اقتصادی، جناب آقای معمارباشی رئیس اداره حمل و نقل وزارت صمت و جناب آقای محمد لو رئیس انجمن ورزش و جوانان دومین نمایشگاه بین المللی موتور سیکلت ، دوچرخه، ماشین برقی در مجموعه نمایشگاه بین الملی شهر آفتاب افتتاح شد.

نمایشگاه با حمایت و همکاری همه سازمان­ها و ارگان­های دولتی و حاکمیتی و انجمن­ها و اتحادیه­‌ها. و همچنین با حضور فعالان و دست­ اندرکاران برندهای معتبر تجاری و بنگاه های اقتصادی برگزار می شود. نمایشگاه موتورسیکلت و دوچرخه شامل شرکت‌ها و نماد‌های تجاری معتبر است.  موتورسیکلت برقی، هیبریدی، دوچرخه، سه چرخ، چهار چرخ و تجهیزات وابسته در این نمایشگاه به نمایش درآمده است. برپایی این نمایشگاه فرصت خوبی برای جذب سرمایه گذار و تولید محصولات متنوع وسازگار با محیط زیست است. ۸۰ واحد تولیدی و بازرگانی آخرین دستاوردهای خود را در زمینه موتور سیکلت و دوچرخه و ماشین برقی به نمایش گذاشته است.

فرصتها و اهداف نمایشگاه

یکی از فرصت­های این رویداد که می ‌تواند برای نمایشگاه مذکور قابل توجه و تامل باشد. شرکتهای دانش بنیان  عنوان  در راستای به نمایش گذاشتن توانمندی و دستاوردهای داخلی در این نمایشگاه حضور دارند.  که بی تردید با هدایت و راهبری مدیران شرکتها می ­توان گامی مثبت در جهت رونق بخشی این صنعت در میان مصرف­ کنندگان، تولید کنندگان، وارد کنندگان و دست­ اندرکاران و ذینفعان برداشت. فرهنگ سازی در استفاده از وسایل پاک. حفظ محیط زیست و معرفی قابلیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه حمل ونقل پاک از اهداف برپایی این نمایشگاه است.
نمایشگاه موتور سیکلت دوچرخه ماشین برقی از تاریخ ۲۱ تا ۲۴ دی ماه از ساعت ۱۰ الی ۱۷ برای عموم علاقه مندان دایر است.

http://tejaratava.ir/?p=43547

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.