• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
1
تقدسی نژاد مطرح کرد:

نمایشگاه شهرآفتاب هیچگونه تعهدی مبنی بر اجاره سالن به برنامه تهمتن ندارد

  • کد خبر : 54504
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۱
نمایشگاه شهرآفتاب هیچگونه تعهدی مبنی بر اجاره سالن به برنامه تهمتن ندارد
مدیرعامل نمایشگاه شهرآفتاب گفت: نمایشگاه شهرآفتاب هیچگونه تهعدی کتبی یا شفاهی مبنی بر اجاره چندساله سالن نمایشگاه شهرآفتاب به برنامه تهمتن ندارد.




به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل نمایشگاه شهرآفتاب عباس تقدسی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ما، درباره اظهارات رضا نصیری تهیه کننده برنامه «تهمتن» مبنی براینکه سالن اجرای مسابقه تهمتن را به مدت یک‌سال از مجموعه شهر آفتاب اجاره کرده و مدیرعامل وقت قول تمدید سه تا پنج سال را داده بود، عنوان کرد: توافق ادعا شده با مدیرعامل پیشین برای ساخت برنامه تهمتن شفاهی بوده است. هیچ فردی این توافق را تأیید نمی‎کند چرا که هیچ مبنای حقوقی ندارد. برنامه تهمتن هیچ قرارداد رسمی با مدیران پیشین مبنی براظهارات ایشان نداشته است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی شهرآفتاب ضمن اشاره به مصوبه شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر انتقال کامل تمامی نمایشگاه‌ها به مجموعه شهرآفتاب، گفت: پیرو مصوبه شورای اسلامی شهر تهران موظف هستیم که سالن‌های خود را دراختیار نمایشگاه‌ها قرار دهیم نه مجموعه‌هایی که قصد دارند فعالیت‌های نمایشی انجام دهند.

تقدسی نژاد درباره اظهارات نصیری مبنی براینکه ۲۰ میلیارد تومان هزینه دکور برنامه شده، بیان کرد: این مبلغ ۲۰ میلیارد تومانی صرفاً یک ادعا است. تجهیزاتی که ما از آن‌ها بازدید کرده‌ایم ارزش این مبلغ را ندارد.

وی درباره جزئیات قراداد جدید برنامه تهمتن با مجموعه شهرآفتاب، توضیح داد: تهیه کننده این برنامه در قرارداد جدیدی که امضاء شده، متعهد به تخلیه کامل از سالن نمایشگاهی شده است. البته یک ماه هم به ایشان فرصت داده شده تا با تخلیه و انتقال دکور، تجهیزات آسیبی نبینند و تخریب نشوند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی شهرآفتاب با بیان اینکه ایشان (تهیه کننده) ۸ ماه بدون قرارداد در مجموعه شهرآفتاب فعالیت کرده است، افزود: زمانی‌که قرارداد ایشان به اتمام رسید به علت اینکه هنوز نمایشگاهی در مجموعه شهرآفتاب برگزار نشده بود، ۸ ماه بدون قرارداد به ایشان کمک کردیم تا فصل نخست فعالیت‌های نمایشی تهمتن به اتمام برسد.

تقدسی نژاد درباره پیشنهاد مجموعه شهرآفتاب به تهیه کننده برنامه تهمتن، بیان کرد: به ایشان پیشنهاد دادیم که یک سازه ویژه فعالیت‌های نمایشی بسازد تا به صورت مشارکتی با هم همکاری کنیم اما تهیه کننده مخالف این کار است. سالنی که توسط ایشان اشغال شده یک سالن نمایشگاهی است که بیش از ۸۰ میلیارد تومان ارزش دارد.

وی در ادامه نظر شهردار تهران درباره این قرارداد را اینگونه تشریح کرد: شهردار تهران درخواست دارد که ایشان به قرارداد پایبند باشند چرا که مدیر برنامه تهمتن تمامی موارد را پذیرفته و امضاء کرده است تا پس از اتمام قرارداد تا پایان تیر ۱۴۰۱ سالن را تخلیه و تحویل دهد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی شهرآفتاب در ادامه اضافه کرد: باتوجه به اینکه این سالن دراختیار برنامه تهمتن بود، شرکت سایپا امکان حضور در نمایشگاه خودرو را نداشت. یکی از دلایلی که نمایشگاه کتاب در شهرآفتاب برگزار نشد، کمبود فضای نمایشگاهی بود از جمله اینکه این آقا یک سالن را اشغال کرده است.

تقدسی نژاد در بخش پایانی سخنان خود تأکید کرد: همچنین برای برگزاری دیگر نمایشگاه‌ها نمی‌توانیم یک سالن را دراختیار برگزار کننده‌ها قرار دهیم چرا که یک سالن را به تنهایی، برنامه تهمتن اشغال کرده است.
گفتنی است که رسالت نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب برگزاری نمایشگاه است و با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته و تعدد نمایشگاه های تعریف شده برای سال ۱۴۰۱ ، این نمایشگاه نیاز مبرم به استفاده از تمامی سالن‌های خود را دارد.

http://tejaratava.ir/?p=54504

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.