• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

نشست هم‌ اندیشی مدیر درمان بیمه کوثر با دندانپزشکان و اپتومتریست‌ های معتمد

  • کد خبر : 42757
  • ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۹:۰۲
نشست هم‌ اندیشی مدیر درمان بیمه کوثر با دندانپزشکان و اپتومتریست‌ های معتمد

نشست صمیمانه هم‌ اندیشی مدیر و روسای ادارات بیمه‌ های درمان با دندانپزشکان و اپتومتریست‌ های معتمد بیمه کوثر، در سالن جلسات ستاد بیمه کوثر برگزار شد.  به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و اعلام مدیر بیمه‌های درمان، در این نشست که با حضور نزدیک به ۴۵نفر از دندانپزشکان و اپتومتریست‌های معتمد […]

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و اعلام مدیر بیمه‌های درمان، در این نشست که با حضور نزدیک به ۴۵نفر از دندانپزشکان و اپتومتریست‌های معتمد بیمه کوثر برگزار شد درباره مشکلات موجود در زمینه نظارت بر عملکرد مراکز درمانی طرف قرارداد و راهکارهای بهبود و ارتقای این پایش، بحث و تبادل نظر شد.

 حسین عبدالوند افزود: در این نشست، روند چگونگی تایید اسناد درمانی توسط مراجع معتمد بیمه کوثر بررسی شد و حاضران بر مبنای تجارب خود، راهکارهایی برای توسعه و بهبود فرایند صحت‌سنجی تایید اسناد و در نتیجه تسهیل ارائه این تاییدیه‌ها به بیماران بیان کردند.

وی با اشاره به اینکه هدف نهایی این جلسه کاهش بار مراجعه بیمه‌شدگان و افزایش رضایت انان بود خاطرنشان کرد: برای آینده، سیستماتیک کردن دریافت تاییدیه‌ها در دستور کار شرکت قرار خواهد گرفت تا همسو با گسترش دولت الکترونیک و توسعه خدمات برخط در عرصه‌های گوناگون زندگی، ما نیز بتوانیم تایید اسناد درمانی را به صورت غیرحضوری و برخط برای بیمه‌شدگان انجام دهیم.

http://tejaratava.ir/?p=42757

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.