• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

موضوعات و مشکلات واحد‌های اجرایی باید بررسی و به طور جدی پیگیری شود

  • کد خبر : 43687
  • ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷
موضوعات و مشکلات واحد‌های اجرایی باید بررسی و به طور جدی پیگیری شود

رئیس هیات مدیره پست بانک ایران در جلسه شورای ادارای مدیریت شعب پست بانک استان البرز با اشاره به رشد و پیشرفت بانک طی ۲٫۵ سال گذشته، گفت: مشکلات بخش صف باید بررسی و به طور جدی پیگیری شود و نباید از کنار آنها به راحتی عبور کرد زیرا پیشرفت و توسعه بانک به رفع این مشکلات بستگی دارد.

 به گزارش تجارت آوا به نقل ازاداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، طهمورث الیاسی بختیاری رئیس هیات مدیره بانک در این جلسه که با حضور کارشناسان، روسای شعب استان البرز و برخی از مدیران ستادی و مدیرعامل بانک برگزار شد، با اشاره به بازدید از شعب و باجه‌های بانکی روستایی در آن استان، گفت: روند خوبی در استان البرز را شاهد هستیم که همه این دستاوردها و توفیقات مرهون تلاش و همت همکاران است و امیدوارم با برنامه محوری، سازماندهی و نظارت مستمر زمینه نشاط، تحرک و تحقق اهداف و برنامه‌ها در بانک استمرار داشته باشد.

الیاسی با تاکید بر اینکه در بازدید از استان‌ها به دنبال رفع موانع و مشکلات هستیم، اظهار کرد: در سفرهایی که به استان‌های مختلف داشتم، جهش و حرکت رو بهبود بانک دیده می شود و امیدوارم این تحولات با توجه بیشتر واحدهای ستادی بانک ادامه داشته باشد.

رئیس هیات مدیره با اشاره به رشد و پیشرفت بانک طی ۲٫۵ سال گذشته، گفت: باید به تجهیز منابع و استفاده از ظرفیت‌ها و طرح‌های قابل اجرا در بانک توجه بیشتری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تراکنش بانکی برخی شعب بالاتر از میانگین بانک است، تصریح کرد: باید با اهتمام جدیدی‌تر شاخص‌های استاندارد بانکی را در همه موارد رعایت کنیم و برای برخی از شعب که دارای ظرفیت هستند با ایجاد فضای مناسب (۷*۲۴) خودپرداز دوم در نظر گرفته شود.

الیاسی با تاکید بر ویرایش حساب‌های قدیمی مشتریان در شعب گفت: مشکلات بخش صف باید بررسی و پیگیری شود و نباید از کنار آنها به راحتی عبور کرد زیرا پیشرفت و توسعه بانک در رفع موانع و مشکلات  است.

http://tejaratava.ir/?p=43687

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.