• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
4

ملاقات مردمی مدیر عامل بیمه ایران با شهروندان شهریار

  • کد خبر : 54814
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱
ملاقات مردمی مدیر عامل بیمه ایران با شهروندان شهریار
ملاقات مردمی حسن شریفی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران به منظور رسیدگی به مشکلات مشتریان ، نمایندگان وبررسی فرآیند پرداخت خسارت غیر حضوری ، در شعبه شهریار برگزار شد.



به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه ایران در این دیدار که با حضور خانم هاشمی معاون فرماندار شهریارانجام شد ، شریفی با تاکید بر تمرکز مدیران شرکت برای بهبود فرآیند پرداخت خسارت اظهار داشت : بیمه ایران در پرداخت خسارت سیار وانجام پروژه فرآیند پرداخت خسارت غیر حضوری پیشرو بوده وبا توجه به نیاز مردم عزیز شهریار این سیستم ها را شعبه شهریار راه اندازی نموده است.
مدیر عامل بیمه ایران ، بررسی مشکلات بیمه گذاران ومشتریان در محل را مهم دانست و تصریح کرد : تلاش می کنیم با حضور مستمر در بین بیمه‌گذاران و همکاران ، مسائل ومشکلات پیش روی آنها را از نزدیک مورد رسیدگی قرار دهیم .
رییس هیات مدیره بیمه ایران بر مسئولیت های اجتماعی بیمه ایران در کنار وظایف بیمه گری و سود آورانه ، تاکید کرد وگفت : بنظر من مهمترین تبلیغ برای ما پرداخت خوب و باکیفیت خسارت است . مدیران ارشد بیمه ایران ، تمرکز بالایی برای بهبود فرآیند پرداخت خسارت دارند.
شریفی در دیدار با اعضای شورای نمایندگان این شعبه گفت : از حضور در میان همکاران نمایندگان بسیار خوشحالم و یکی از الویت های ما در بازدید ها، دیدار با نمایندگان شرکت است . اگر فاصله میان همکار نماینده و مدیر کم شود، همدلی و انسجام ایجاد خواهد شد. انتظار داریم نمایندگان ما از سامانه ” بیمه ایران من ” بیشتر استفاده کنند.
خانم هاشمی معاون فرماندار شهریار در این دیدار با قدردانی از حضور مدیر عامل بیمه ایران در این شعبه که برای اولین بار انجام شده ، اظهار داشت : مطالبات بیمه گری در شهریار باید مدنظر بیمه ایران باشد . شهریار در حال حاضر جمعیتی بالای یک میلیون دارد و شعبه بیمه ایران شهریار نیز گذرگاه و محل تلاقی و رفت و آمد می باشد ، بنابراین انتظار داریم تدابیر لازم ، برای توسعه ساختمان این شعبه انجام شود.
در ادامه شورای نمایندگان در راستای بهبود عملکرد نمایندگان و ارائه خدمات مطلوب تر به مردم عزیز شهریار، نظرات ، مشکلات و پیشنهادات خود را مطرح نمودند.
شایان ذکر است، دیدارهای مستقیم و حضوری مدیر عامل بیمه ایران با هدف توسعه خدمت گذاری بی منت ، آگاهی بیشتر به نیازها و مطالبات ارباب رجوع و افزایش سطح کیفیت خدمت رسانی به مردم و رسیدگی به مسائل و مشکلات آن ها، به صورت مستمر برگزار می شود.
منبع خبر: روابط عمومی

http://tejaratava.ir/?p=54814

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.