• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

مقدمات تشکیل فراکسیون فرش دستباف مجلس یازدهم فراهم می شود

  • کد خبر : 19576
  • ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۳:۳۵
مقدمات تشکیل فراکسیون فرش دستباف مجلس یازدهم فراهم می شود

علی جدی نماینده مردم شریف شیروان و نایب رییس کمیسیون “صنایع و معادن” و رئیس فراکسیون” استاندارد و کیفیت ” مجلس یازدهم، صبح امروز با رئیس مرکز ملی فرش ایران دیدار و بر لزوم تشکیل فراکسیون فرش دستباف تاکید کرد.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی مرکز ملی فرش ایران، علی جدی در دیدار با  فرح ناز رافع با تأکید بر اهمیت جایگاه فرهنگی فرش دستباف و نقش اثربخش آن در توسعه اقتصادی و ارزآوری با توجه بر میزان سرمایه اندک برای ایجاد هر شغل در این حوزه بیان کرد: قشر عظیمی از مردم ما در نقاط مختلف کشور با تولید فرش مرتبط هستند و این صنعت بزرگ متاسفانه مغفول مانده و باید بیشتر مورد حمایت قرار گیرد.
وی افزود: با توجه به نیاز و ضرورت مجدد تشکیل فراکسیون فرش دستباف در مجلس شورای اسلامی، مقدمات تشکیل این فراکسیون در مجلس پایه‌گذاری خواهد شد و امیدوارم هر چه زودتر این مهم، اتفاق بیفتد.
نماینده مردم شریف شیروان با بیان این موضوع که مجلس شورای اسلامی همواره پشتیبان راهبردها و راهکارهای بهبود شرایط کسب ‌وکار و توسعه این عرصه بوده است، افزود: پیگیری بودجه بیمه قالی بافان و تعداد آنان، هم چنین حمایت تسهیلاتی از واحدهای تولیدی جهت ایجاد اشتغال از مهم ترین محورهایی ست  که در دستور کار قرار دارد.
وی خاطر نشان کرد: مجلس با رصد اقدامات حوزه فرش دستباف و حمایت‌های تقنینی و بودجه‌ای خود، همواره پشتیبان راهبردها و راهکارهای بهبود شرایط کسب‌وکار و توسعه این عرصه بوده است و جای امیدواری دارد شاهد رشد توفیقات روزافزون برای فرش کشور باشیم.
رییس مرکز ملی فرش ایران، ضمن تشریح عملکرد و برنامه های اجرایی مرکز، درخواست حمایت، پشتیبانی و همراهی بیشتر مجلس شورای اسلامی به حوزه های گوناگون فرش دستباف را خواستار شدند.

http://tejaratava.ir/?p=19576

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.