• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
4

معاملات ۱۱۶ هزار میلیارد ریالی در بورس کالا/ کدام محصولات پرطرفدار بودند؟

  • کد خبر : 42163
  • ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹
معاملات ۱۱۶ هزار میلیارد ریالی در بورس کالا/ کدام محصولات پرطرفدار بودند؟

در هفته منتهی به ۳ دی ماه یک میلیون و ۷۲۰ هزار تن انواع کالا به ارزش ۱۱۶ هزار میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که در تالار صنعتی و معدنی به ترتیب سیمان، فولاد و سنگ آهن و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی مواد پلیمری، قیر و وکیوم باتوم، بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص داده بودند.

به گزارش «کالاخبر»، طی هفته اخیر در تالار محصولات صنعتی و معدنی یک میلیون و ۴۲۸ هزار تن انواع کالا به ارزش ۶۸ هزار و ۷۲۳ میلیارد ریال معامله شد.

در این تالار یک میلیون  و ۶۳ هزار تن سیمان، ۲۲۰ هزار و ۸۲۸ تن فولاد، ۷۰ هزار تن سنگ آهن، ۳۵ هزار تن آهن اسفنجی، ۲۶ هزار تن خاک روی، ۱۰ هزار و ۶۵۰ تن آلومینیوم، ۶ هزار و ۴۶۰ تن مس، ۸۸۰ تن روی، ۴۰۰ تن کک و ۱۲۰ تن کنسانتره مولیبدن مورد دادوستد قرار گرفت.

شایان ذکر است در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی ۲۸۴ هزار و ۱۹۴ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۴۶ هزار میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار ۸۲ هزار و ۴۰۷ تن مواد پلیمری، ۶۹ هزار و ۷۹ تن قیر، ۵۵ هزار تن وکیوم باتوم، ۲۹ هزار و ۶۳۸ تن مواد شیمیایی، ۲۵ هزار تن لوب کات، ۱۷ هزار و ۶۰۰ تن گوگرد، ۳ هزار و ۶۹۰ تن روغن پایه، یک هزار و ۳۰۰ تن سلاپس واکس و ۱۵۰ تن آرگون معامله شد.

همچنین ۶ هزار و ۹۱ تن کالا هم در بازار فرعی بورس کالای ایران به فروش رسید.

http://tejaratava.ir/?p=42163

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.