• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
5

مشتری حیاتی‌‌ترین عنصر بیمه کوثر

  • کد خبر : 57838
  • ۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲
مشتری حیاتی‌‌ترین عنصر بیمه کوثر
افزایش رضایت مشتریان باعث ماندگاری آنان به عنوان حیاتی‌‌ترین عنصر برای ادامه حیات بیمه کوثر است.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، جانشین سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح که به‌عنوان مهمان ویژه در همایش مدیران ستادی و استانی بیمه کوثر حضور داشت در سخنانی، با تبریک به مناسبت هفته تامین اجتماعی، مهم‌ترین و اصلی‌ترین هدف بیمه کوثر و ساتا را افزایش رضایت مشتریان خود بیان کرد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا گودرزی، گفت: هرگونه واکنش نامناسب در تعامل با مشتری ممکن است به ناراحتی و کاهش رضایت او منجر شود ، به همین خاطر پس از برنامه‌ریزی برای جلب رضایت مشتری باید سطح انتظارات و رضایت او از خدمات ما بررسی شود، زیرا اینجاست که لزوم نظارت بر عملکرد و رفتار کارکنان و شبکه فروش از سوی مدیران بالادستی به وضوح دیده می‌شود.

وی افزود:  لازم است گاهی بیمه گر خود را به جای مشتری بگذارد تا به خوبی دریابد، اگر خدمات با دقت و سرعت در اختیار مشتری قرار گیرد و کرامت وی حفظ شود حتما به رضایت او منجر می‌شود.

جانشین مدیرعامل ساتا استفاده از فناوری و هوش مصنوعی را برای شرکت بیمه کوثر یک الزام دانست و گفت: در شرایط امروز و با توجه به رقابت تنگاتنگی که بین بیمه‌گران کشور وجود دارد و ورود شرکت‌های دانش‌بنیان به این عرصه، برای اینکه شرکت بیمه کوثر بتواند به خوبی راه رشد و تعالی را بپیماید و به قله پیشرفت در صنعت بیمه دست یابد ناگزیر است از این ابزارهای نوین فناورانه بهره ببرد.

گودرزی با بیان این مطلب که مدیریت دانش به معنای تبدیل داده‌ها به اطلاعات و دسته‌بندی آن و سپس تحلیل اطلاعات برای بهبود خدمات و عملکرد باعث روشن شدن مسیر درست و بی‌نیازی از آزمون و خطاست، یاداور شد: متاسفانه ما در کشور هنوز استانداردسازی خدمات را به خوبی ایجاد نکرده‌ایم، شاید به این دلیل که به اهمیت آن واقف نیستیم. فکر می‌کنم سازمان‌های خدمت‌محور از جمله بیمه کوثر و ساتا باید با جدیت به دنبال یافتن یا تولید استانداردهایی برای ارزیابی خدمات به مشتری و تعامل با او باشند تا از این طریق هم کنش‌های سازمانی به سمت یکدستی و همنوایی سوق یابد و هم کیفیت آن بالا رود.

وی در پایان سخنانش با تشکر از همه مدیران، کارکنان و شبکه فروش بیمه کوثر که همواره می‌کوشند از طریق ارائه خدمات مناسب و خرسندساز به جامعه هدف رضایت آنان را برآورده سازند، گفت: جلب رضایت مشتری و افزایش آن در سوی مقابل به افزایش فروش و در نتیجه سوداوری بیشتر منتهی خواهد شد. از طرفی، هرچه سودآوری بیشتر باشد، علاوه بر ارائه خدمات بهینه، سهام‌مدارانی که به امید کسب بازدهی مناسب در شرکت بیمه کوثر سرمایه‌گذاری کرده‌اند نیز با رسیدن به خواسته خود به رضایت بیشتری خواهند رسید. بنابراین برنامه‌ریزی درست برای افزایش سودآوری در عمل می‌تواند به رضایت همه ذی‌نفعان منجر شود.

http://tejaratava.ir/?p=57838

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.