• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
5

مشارکت کارکنان بانک کشاورزی در راهپیمایی خودرویی و موتوری یوم الله ۲۲ بهمن

  • کد خبر : 14043
  • ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۹:۰۹
مشارکت کارکنان بانک کشاورزی در راهپیمایی خودرویی و موتوری یوم الله ۲۲ بهمن

کارکنان بانک کشاورزی در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی همراه با دیگر اقشار مردم و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا،در راهپیمایی خودرویی و موتوری یوم الله۲۲ بهمن شرکت کردند.

به گزارش تجارت آوا به نثقل از روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی،مدیران وکارکنان این بانک با حضور در خیابان آزادی تهران که یکی از مسیرهای اصلی راهپیمایی موتوری یوم الله ۲۲ بهمن خودرویی و موتوری بود،ضمن میزبانی از راهپیمایان، پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند و بر ایستادگی بر آرمان‌های انقلاب تأکید کردند.

بر اساس این گزارش،کارکنان بانک کشاورزی در این روز بزرگ با برپایی غرفه فرهنگی افتخار میزبانی راهپیمایان امسال را داشتند و از حضور گسترده مردم در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی قدردانی کردند.

این گزارش می افزاید؛ همزمان با تهران،کارکنان بانک کشاورزی در دیگر استان ها نیز همراه با دیگر اقشار مختلف مردم در راهپیمایی خودرویی و موتوری یوم الله ۲۲ بهمن شرکت کردند.

شایان ذکر است آیین گرامیداشت یوم الله۲۲ بهمن و سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی،امسال به دلیل علت شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی، متفاوت از سال های قبل برگزار شد و هموطنان با موتور و خودرو در جشن ۴٢ سالگی انقلاب شرکت کردند.

http://tejaratava.ir/?p=14043

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.