• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
4

مستند تاریخ شفاهی بیمه البرز منتشر شد

  • کد خبر : 59774
  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵
مستند تاریخ شفاهی بیمه البرز منتشر شد

مستند تاریخ شفاهی شرکت بیمه البرز ( ۱۳۹۸-۱۳۳۸)، روایت بالندگی و رشد بیمه البرز طی ۶۰ سال فعالیت از زبان مدیران عامل و پیشکسوتان این شرکت، منتشر شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه البرز، مستند تاریخ شفاهی این شرکت ثبت گوشه ای از تلاش های مدیران و کارکنان این شرکت طی شش دهه است و در این فیلم مستند مدیران عامل اسبق و برخی از پیشکسوتان که هم اکنون از مدیران ارشد و موفق صنعت بیمه هستند، ویژگی ها و برتری های بیمه البرز را بازگو میکنند.

ساختار و ترکیب بهینه و کم ادعایی کارکنان، مشتری مداری، مشتریان وفادار و قدیمی، سرمایه، ذخایر و اندوخته کافی، بدنه کارشناسی حرفه ای، سرعت در پرداخت خسارت در تمام طول دوران فعالیت، حد اعلای حسن نیت در هنگام پرداخت خسارت، پایبندی به اخلاق حرفه ای و ارتباط گسترده با بازار بیمه جهان از جمله ویژگی های بیمه البرزاست که به گفته آنها در طول شش دهه فعالیت این شرکت موجب توسعه فرهنگ بیمه در سطح کشورنیز شده است.

بنا براین گزارش در بخشی از این مستند، به اولین ابتکارات و فعالیت هایی که توسط شرکت بیمه البرز انجام یافته، از جمله بیمه رزمندگان در دفاع مقدس ، ارایه بیمه آتش سوزی منازل مسکونی در برابر خسارت های ناشی از جنگ و بیمه محموله های کشتی ها در مقابل حملات دشمنان اشاره شده است .

به گفته مدیران عامل سابق شرکت بیمه البرز در این مستند تاریخی، راه اندازی اولین اینترانت در بین شرکت های بیمه، تبدیل قراردادهای نسبی به غیر نسبی در صنعت بیمه کشور، پرداخت سود مشارکت به شبکه فروش غیرمستقیم و تبیین اولین مرام نامه شرکتی در صنعت بیمه کشور از دیگر فعالیت هایی بوده که برای اولین بار در تاریخ فعالیت صنعت بیمه کشور از سوی شرکت بیمه البرز پایه گذاری شده است.

همچنین مدیران سابق شرکت بیمه البرز در مستند تاریخ شفاهی این شرکت به این نکته تاکید کرده اند که صداقت، سعه صدر و سلامت کاری همیشه سرلوحه فعالیت کارکنان این شرکت بوده و هست و به طور قطع می توان گفت شرکت بیمه البرز نقش تربیت نیروی انسانی حرفه ای و تزریق نیروی متخصص به شرکت های بیمه را که سبب رشد و شکوفایی صنعت بیمه کشور شده است، داشته است .

این مستند تاریخی که به مناسبت ۶۰ سالگی بیمه البرز از سوی مدیریت روابط عمومی این شرکت تهیه شده ، گفت و گو محور و بر اساس رویدادهای تاریخی تنظیم شده است .

در این مستند با تعدادی از مدیران ارشد بیمه البرز در مقاطع مختلف تاریخی از جمله مرحوم دکتر ضیا رفیعیان ، نصرالله طهماسبی ، سید محمد آسوده ، محمد ابراهیم امین ، سید رسول تاجدار ، هادی اویار حسین و حسین کریمخان زند گفت وگو شده است .

http://tejaratava.ir/?p=59774

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.