• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
3

مدیرعامل بیمه آسیا با مدیران و کارکنان در ساختمان مرکزی این شرکت دیدار و گفت و گو کرد

  • کد خبر : 38116
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷
مدیرعامل بیمه آسیا با  مدیران و کارکنان در ساختمان مرکزی این شرکت دیدار و گفت و گو کرد

مدیرعامل بیمه آسیا و هیات همراه، از بخش های مختلف ساختمان مرکزی بیمه آسیا بازدید کردند و با کارکنان به گفت و گو پرداختند.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل و هیأت همراه، طی دیداری سرزده از مدیریت ها و بخش های مختلف ساختمان مرکزی بیمه آسیا بازدید کردند.
بنا بر این گزارش، در این بازدید که بیش از سه ساعت به طول انجامید، مدیرعامل بیمه آسیا در دیداری صمیمانه با کارکنان در مدیریت های منابع انسانی، فناوری اطلاعات ، بیمه های باربری و بیمه های مهندسی، خاص و انرژی، با آنها به گفت و گو پرداخت و از نزدیک در جریان فعالیت ها، مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.
مسعود بادین در این دیدار ضمن ارزیابی موفقیت ها و پیشتازی بیمه آسیا در صنعت بیمه در ماه های اخیر، این موفقیت های ارزنده را ناشی از تلاش و همدلی خانواده بزرگ بیمه آسیا ارزیابی کرد و بر تلاش مضاعف در راستای دستیابی به اهداف بیمه آسیا تأکید نمود.
در این دیدارها، مدیرعامل بیمه آسیا با تک تک کارکنان به گفت و گو پرداخت و ضمن گوش فرا دادن به اظهارات و  پیشنهادهای آنان، رهنمود ها و دستوراتی را در جهت تسهیل در فرایند فعالیت ها صادر کرد.
گفتنی است، معاونان مدیر عامل و تنی چند از مدیران، در این بازدید مدیرعامل بیمه آسیا را همراهی می کردند.
 

http://tejaratava.ir/?p=38116

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.