• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
3

مدیرعامل بانک ملی ایران: مدیران باید تراز نقدینگی خود را مدیریت کنند

  • کد خبر : 42300
  • ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲
مدیرعامل بانک ملی ایران: مدیران باید تراز نقدینگی خود را مدیریت کنند

مدیرعامل بانک ملی ایران در نشست وبیناری امروز خود، از افزایش اختیارات و مسئولیت های روسای شعب به زودی خبر داد و گفت: مدیران باید تراز نقدینگی خود را مدیریت کنند و مدیریت منابع و مصارف توجه لازم را داشته باشند.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمدرضا فرزین در این مراسم که با حضور عباس شفیعی رییس هیات مدیره، ناصر شاهباز عضو هیات مدیره، مسعود خاتونی عضو هیات مدیره و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات، سید فرید موسوی عضو هیات مدیره و معاون اعتباری و بانکداری شرکتی، علی موسوی زاده عضو هیات مدیره، حسن مونسان عضو هیات عامل و معاون شعب، هادی سالار خیلی عضو هیات عامل و معاون مالی، حبیب الله رشید ارده عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی، فرهاد معقول عضو هیات عامل و معاون برنامه ریزی و تحول، مدیران امور شعب، روسای ادارات کل، روسای ادارات امور شعب، روسای حوزه ها، شعب مستقل و ممتاز سراسر کشور برگزار شد، ضمن تبریک ولادت حضرت عیسی مسیح (ع) و همچنین قدردانی از تلاش های کارکنان در جشنواره «تلاش ملی» افزود: در ماه نخست به همه اهداف دست یافتیم که نشان می دهد برنامه ریزی مناسب بوده و تلاش خوب همکاران منجر به کسب این نتایج خوب شده است. همچنین با تلاش های صورت گرفته قطعا بانک در ماه های آتی در وضعیت بهتری خواهد بود.
وی تصریح کرد: همکاران ما در بانک ملی استعدادهای بالقوه ای در بازاریابی دارند که اگر این استعدادها با هنر مدیران بالفعل شوند، قطعا بانک متحول خواهد شد.
مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه بانک سودآور، بانکی است که خوب تسهیلات دهد، عنوان کرد: البته باید تراز نقدینگی مدیریت و تسهیلات گیرندگان نیز به طوری اعتبارسنجی شوند.
فرزین با اشاره بر ایجاد تغییرات ساختاری اخیر در بانک تاکید کرد: معاونتی به نام بانکداری جامع در بانک ایجاد خواهد شد که شامل حوزه های مدیریت بانکداری شرکتی، بانکداری تجاری و بانکداری خرد خواهد بود که فرایندهای لازم در جهت این تغییرات می بایست تا سطح  شعب دیده شود.
وی تصریح کرد: همچنین به علت اهمیت صف، معاونت امور شعب در بانک توسعه یافت تا ضمن ایجاد رقابت، تمرکز روی شعب نیز بیشتر شود.
فرزین خاطر نشان کرد: بانک ملی ایران برای به دست آوردن سهم خود در نظام بانکی باید محصولات بیشتر و متنوع تری ارایه کند که این امر نیازمند یک تلاش سازمانی و فنی و در سطح استان ها و شعب است.
عباس شفیعی رییس هیات مدیره بانک نیز ضمن عرض خداقوت به همکاران تلاشگر در جشنواره تلاش ملی گفت: طی یک ماه اخیر تمام تلاش ما بر این بود تا پشتیبانی های لازم از واحدهای صف صورت گیرد و بسیاری از ساختارها و فرآیندها اصلاح شده و باقی در دست اقدام است.
سید فرید موسوی عضو هیات مدیره و معاون اعتباری و بانکداری شرکتی هم در این مراسم با اشاره بر افزایش حدود سه برابری اختیارات در ارکان های مختلف بانک گفت: انتظار داشتیم مدیریت منابع و مصارف نیز در سطح شعب لحاظ شود .
وی ضمن  اشاره به اینکه هیچگاه ارایه تسهیلات در بانک  بسته نشده تاکید نمود که در جهت کنترل و مدیریت مصارف نیاز است اقدامات لازم در سطح شعب صورت پذیرد.
وی با بیان اینکه مشتریان ارزشمندترین دارایی بانک هستند، تاکید کرد: برای صیانت از مشتریان ارزشمند بانک، مشتریان زرین اعتباری را تعریف کردیم که واحدها باید این مشتریان را معرفی کنند.
حسن مونسان عضو هیات عامل و معاون شعب بانک نیز با بیان اینکه باید بازاریابی مویرگی تقویت شود، گفت: همه شعب باید وارد طرح شوند و تلاش و برنامه ریزی دقیق تر و کامل تر باشد و همه شعب می بایست در جهت تامین منابع مالی و در جهت تحقق اهداف ترسیم شده گام بردارند.
وی افزود: اکنون رقابت بانک ها برای جذب منابع بسیار شدید است و بسته های جذابی را به مشتریان ارایه می کنند.
حبیب الله رشید ارده عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی نیز از ارایه سند برنامه استخدامی بانک به سازمان اداری و استخدامی کشور خبر داد و گفت: بر اساس قانون و خروجی های سال ۸۷، نیاز خود به جذب منابع انسانی را اعلام کردیم. ۶ هزار نفر باید استخدام کنیم که سند برنامه آن ارایه شده و در حال بررسی است.
در پایان نیز محمد نجف زاده مدیر امور شعب منطقه یک کشور، مجید جعفریان رییس اداره کل مدیریت عملیات بانکی، علیرضا رواقی اردبیلی رییس اداره کل خزانه، حسن حسین پور رییس اداره کل اطلاعات بانکی، احمد بهکار مرام مدیر امور شعب استان خوزستان، علی اشرف یوسفی قیاسی مدیر امور شعب استان کردستان، داریوش زراعت گر مدیر امور شعب استان بوشهر و حمید صفای نیکو مدیر امور شعب استان خراسان رضوی به بیان نقطه نظرات، دیدگاه ها و مسائل خود پرداختند.

http://tejaratava.ir/?p=42300

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.