• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
5

مدیرعامل بانک صنعت و معدن: پرداخت ۳۲۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات را در دستور کار داریم

  • کد خبر : 20185
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷
مدیرعامل بانک صنعت و معدن: پرداخت ۳۲۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات را در دستور کار داریم

دکتر حسین مهری پرداخت ۳۲۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات را از اهم سیاست های اعتباری این بانک در راستای محقق نمودن شعار سال دانست و اظهار داشت: تمرکز انجام عملیات، ارایه خدمات و پرداخت تسهیلات بانک صنعت و معدن در سال ۱۴۰۰ بر شرکت‌های دانش بنیان، صادرات گرا و فن آور خواهد بود.

به گزارش تجارت آوا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، دکتر حسین مهری با بیان این مطلب، افزود: تامین مالی حداقل ۴ هزار میلیارد ریال از بازار سرمایه و ارزیابی و تعریف سقف اعتباری برای شرکتهای برگزیده از ۵۰۰ شرکت برتر سازمان بورس را امسال در برنامه کاری خود داریم.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن، افزایش نسبت درآمدهای کارمزدی به کل درآمدها به ۲۰ درصد را از دیگر برنامه‌ها و اقدامات اساسی این بانک دانست و افزود: توسعه خدماتی همچون صدور ضمانتنامه های مختلف، گشایش اعتبارات اسنادی و خدمات غیر حضوری بانکداری خرد را در دستور کار داریم و از تمامی شعب این بانک انتظار داریم در اسرع وقت پاسخگوی نیازهای بانکی و مالی مشتریان باشند و در خصوص سامانه ها و خدمات غیر حضوریی که برای رفاه حال مشتریان گرامی در ایام شیوع ویروس کرونا طراحی و اجرا شده اند، اطلاع رسانی مناسب داشته باشند.
دکتر مهری بیان داشت: در راستای برنامه های این بانک برای استقرار کامل بانکداری دیجیتال در سال جاری حداقل از ۵ خدمت جدید در حوزه بانکداری دیجیتال، رونمایی خواهیم کرد .
دکتر مهری استقلال بخشی به شعب وافزایش اختیارات مدیران استانی و رؤسای شعب همراه با الزام تهیه و ارسال گزارش های کنترلی مستقل و ابلاغ طرح های بدون اولویت و با اولویت پایین از نظر بازار محصول را از دیگر مضامین و عناوین سیاست های اعتباری بانک در راستای محقق نمودن شعار سال ۱۴۰۰ دانست.
وی با اشاره به اینکه سودمندترین استراتژی برای هر بانکی توجه به اصل مشتری محوری است، خاطرنشان کرد: سنجش مستمر رضایت مشتریان در حوزه های بانکداری شرکتی و دیجیتال جزو مهمترین سیاست های این بانک است و دریافت بازخورد از مشتریان و سنجش میزان رضایت آنان در دوره های ۶ ماهه در همه بخش های بانک، در دستور کار قرار دارد.

http://tejaratava.ir/?p=20185

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.