• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

مجلس آماده حمایت از صنعت بیمه است

  • کد خبر : 12635
  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹
مجلس آماده حمایت از صنعت بیمه است

سیدکاظم دلخوش، عضو کمیسیون حقوقی و قضایی گفت: مجلس شورای اسلامی آمادگی دارد با ارائه معافیت‌های مالیاتی، حمایت‌گر صنعت بیمه کشور باشد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط‌عمومی بیمه تعاون، نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی در مراسم آیین افتتاح از محصول بیمه زندگی بیمه تعاون گفت: مبحث بیمه‌های زندگی موضوع بسیار مهمی در صنعت بیمه است و این‌که شرکت بیمه تعاون در این مسیر قدم برداشته، نشان از نگاه صحیح و آینده‌نگر مدیران آن دارد.

وی با اشاره به ضرورت پرورش‌ مدیر برای پُست‌های مدیریتی مختلف در سطح کشور خاطرنشان کرد: با قوی‌تر شدن مدیریت‌ها در کشور بسیاری از مشکلات حل می‌شود و برای پرورش مدیر در دل صنعت بیمه هم باید کار و تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی در سخنان خود با اشاره اینکه صنعت بیمه مدیریت مطلوب‌تر و ظریفانه‌تری را می‌خواهد، اظهار داشت: باید اذعان کرد که جای خالی زنان در مدیریت این صنعت بسیار دیده می‌شود و مطلوب است که از ظرفیت بانوان نیز در این صنعت بیشتر بهره‌مند شویم.

وی با اشاره به سیاست کشور مبنی بر خصوصی‌سازی شرکت‌های بیمه بیان داشت: پس از انقلاب اسلامی بنا بود که تمام شرکت‌های بیمه‌ای خصوصی شوند و هم‌اکنون خوشبختانه تنها شرکت بیمه ایران، به عنوان شرکتی دولتی در صنعت بیمه کشور مشغول فعالیت است.

http://tejaratava.ir/?p=12635

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.