• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
5

قیمت نفت کاهش یافت

  • کد خبر : 18004
  • ۰۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹
قیمت نفت کاهش یافت

قیمت نفت در معاملات آسیا افت کرد و معاملات آتی نفت خام برنت نیز با ۱.۳۹ کاهش به ۶۳.۶۷ دلار در هر بشکه رسید.

به گزارش ایبِنا به نقل از سی ان بی سی، روز دوشنبه سهام های پلت فرم ویدئویی چینی بیلی بیلی در اولین حضور خود در هنگ کنگ بیش از ۵ درصد سقوط کرد. همچنین بازارها در هند برای تعطیلات بسته است.

با این حال، روز جمعه اس اند پی ۵۰۰ با رکورد جدید بسته شد و سود ۲۰۲۱ را به ۵.۸ درصد رساند. روز دوشنبه سهام های آسیا و اقیانوسیه بیشتر در معاملات افزایش یافت، با اینکه بازارهای هند برای تعطیلات بسته شده اند.

نیک کی ۲۲۵ در ژاپن در معاملات بعد از ظهر ۱.۲ درصد رشد کرد در حالی که شاخص تاپیکس ۰.۷۹ درصد پیشرفت کرد. کاسپی کره جنوبی ۰.۱۲ درصد افزایش یافت. سهام های چین افزایش داشت، کامپوزیت شانگهای ۰.۱۲ درصد رشد کرد در حالی که شنژن ۰.۶۹۲ درصد پیشرفت کرد. شاخص هنگ سنگ در هنگ کنگ ۰.۳۳ درصد افزایش یافت.

از سهام ها در استرالیا اس اند پی/ای اس اکس ۲۰۰، ۰.۱۹ درصد کاهش یافت. ام اس سی آی گسترده ترین شاخص سهام های آسیا و اقیانوسیه در خارج از ژاپن ۰.۳۵ درصد بالاتر معامله شد.

قیمت نفت افت کرد

قیمت نفت در معاملات آسیا کاهش یافت، در حالی که معاملات آتی نفت خام برنت با ۱.۳۹ کاهش به ۶۳.۶۷ دلار در هر بشکه رسید. معاملات آتی نفت خام ایالات متحده نیز با ۱.۵۹ درصد کاهش به ۶۰ دلار در هر بشکه رسید.

شاخص دلار آمریکا که دلار را در برابر همتایان خود دنبال می کند، پس از افزایش در اوایل ماه جاری، در ۹۲.۷۷۴ قرار گرفت. ین ژاپن با ۱۰۹.۵۱ در هر دلار معامله شد. دلار استرالیا در ۰.۷۶۳۲ دلار تغییر قیمت داد و هفته گذشته از ۰.۷۶۸ دلار، افت کرد.

http://tejaratava.ir/?p=18004

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.