• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
6

قطع برق صنایع در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها

  • کد خبر : 42975
  • ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹
قطع برق صنایع در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها
اداره برق منطقه ای تهران طی نامه ای به برخی از صنایع در سالی که مزین به سال تولید مانع زدایی ها و پشتیبانی ها است از قطع برق این کارخانه ها خبر داده است.

به گزارش تجارت آوا، اداره برق منطقه ای تهران طی نامه ای به برخی از صنایع اعلام کرده برق کارخان های آنها در برخی از ساعات فصل زمستان قطع می شود.
در این نامه آمده است: بر اساس اعلام ستاد پیک بار کشور و نیز هماهنگی صورت گرفته فیمابین وزارت نیررو و وزارت صمت ، مقرر گردیده است که مشترکین فولاد تحت پوشش شرکت برق منطقه ای تهران از روز ۱۲ دی ماه ۱۴۰۰ تا اطلاع ثانوی براساس جدول ذیل نسب به رعایت سقف پیک بار مصرفی در طول ایام زمستان اقدام نمایند.
گفتنی است این قطعی های پی در پی برق در سال جاری در شرایطی ادامه دارد که صنایع مختلف کشور در سالی که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی به سال تولید، مانع زدایی ها و پشتیبانی ها مزین و نامگذاری شده است دچار مشکلات متعدد کرده و قطعا این خاموشی ها به کاهش تولید و عرضه کارخانه های بزرگ صنعتی کشور منجر خواهد شد.
جا دارد وزارت نیرو و سازمان های زیر مجموعه فکر اساسی برای تامین برق صنایع مختلف کشور کرده و به جای پاک کردن صورت مسئله و خاموشی ها برای کنترل مصرف، ظرفیت تولید برق کشور را افزایش داده تا اینگونه صنایع مختلف کشور با مشکل و تعطیلی خطوط تولید مواجه نشوند.

http://tejaratava.ir/?p=42975

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.