• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
5

قبل از خرید بلیت هواپیما و قطار، اطلاعات کارت واکسن را آپلود کنید

  • کد خبر : 37408
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹
قبل از خرید بلیت هواپیما و قطار، اطلاعات کارت واکسن را آپلود کنید

معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گفت: مردم قبل از اقدام به خرید بلیت حمل و نقل عمومی برون شهری، اطلاعات واکسیناسیون خود را در سامانه امید بارگذاری کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام آدم نژاد صبح امروز دوشنبه ۱۷ آبان در گفتگو با خبر بامدادی شبکه یک سیما، با اشاره به اینکه شیوه نامه‌های بهداشتی در زمینه حمل و نقل با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تهیه و اجرایی می‌شود گفت: سامانه‌ای موسوم به «سامانه امید» در اختیار همه مراکزی که بلیت هواپیما، قطار یا اتوبوس می‌فروشند قرار خواهد گرفت و مسافرانی که علاقه‌مند به استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی هستند باید پیش از خرید بلیت، اطلاعات مربوط به کارت واکسن خود از جمله شماره کارت واکسن و کارت ملی خود را در این سامانه بارگذاری کنند.

وی افزود: اگر فردی کارت واکسن نداشته باشد باید پیش از خرید بلیت، تست منفی PCR خود را در سامانه امید بارگذاری کند تا اجازه خرید بلیت داشته باشد و در غیر این صورت سامانه به وی اجازه خرید نخواهد داد.

معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی اضافه کرد: جامعه مخاطب سامانه امید، همه افراد بالای ۱۲ سال هستند و این امر از ابتدای آذر ماه در سراسر کشور اجرایی خواهد شد.

http://tejaratava.ir/?p=37408

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.