• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3

فولاد مبارکه به دنبال تأمین انتظارات مشتریان خود است

  • کد خبر : 42915
  • ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴
فولاد مبارکه به دنبال تأمین انتظارات مشتریان خود است

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: فولاد مبارکه به عنوان یک صنعت پیشرو در حوزه فولاد و صنعت کشور به دنبال تأمین انتظارات مشتریان خود است.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان، محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در نشست هم‌اندیشی فولاد مبارکه و شرکای کسب و کار این شرکت اظهار کرد: خوشبختانه تولید فولاد مبارکه هم‌اکنون در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارد و بدون شک برآورده کردن انتظارات مشتریان را وظیفه خود می‌دانیم.

وی افزود: مشتریان ما در این نشست نقطه‌نظرات خود را مطرح کردند و فولاد مبارکه ضمن پذیرش آن‌ها، در جهت تأمین خواسته مشتریان نهایت تلاش خود را خواهد کرد؛ این شرکت همواره درصدد پاسخگویی به نیاز مشتریان و بازار بوده و خود را موظف می‌داند طبق خواسته مشتریان خود عمل کند.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: عمده خواسته مشتریان از مجموعه فولاد مبارکه با اجرایی شدن طرح توسعه نورد گرم تا ۲ هفته آینده تأمین خواهد شد و این امر می‌تواند در ارتقای کیفی محصولات فولاد مبارکه تأثیر به سزایی داشته باشد؛ مشتریان ما نیز به این امر واقف هستند که تولید ورق قلع‌اندود کمترین سودآوری را برای فولاد مبارکه داشته اما به دلیل آن که تأمین نیازهای بازار و مشتریان برای این شرکت از اهمیت زیادی برخوردار بوده، فولاد مبارکه هیچ‌گاه نگاه کوتاه‌مدت و سودآوری به مشتریان نداشته است.

وی ابرازداشت: برنامه‌ریزی شرکت فولاد مبارکه برای برگزاری این نشست، شناسایی مشکلات و چالش‌های مشتریان بوده تا در جهت رفع این مشکلات بتواند با تعامل دوجانبه آن‌ها را به تدریج برطرف کند؛ مشتریان فولاد مبارکه در این نشست مشکلاتی را در زمینه باز کردن ال.سی در بانک‌ها مطرح کردند که تلاش خواهیم کرد این نقطه‌نظرات مشتریان خود را با بانک‌ها مطرح تا زمینه گشایش ال.سی برای مشتریان بیش از پیش تسهیل شود.

طیب‌نیا اضافه کرد: طی ۲ ماه گذشته تمام تلاش ما تأمین نیاز بازار با کمترین قیمت‌ها بوده و در بلندمدت درصدد تأمین انتظار بازار و مشتریان بوده‌ایم؛ با جمع‌بندی نقطه‌نظرات مشتریان فولاد مبارکه در این نشست پاسخگوی نیازهای شرکای کسب و کار خود خواهیم بود.

http://tejaratava.ir/?p=42915

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.