• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3

فرزین: شعب بانک ملی ایران باید تخصصی شوند

  • کد خبر : 52377
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۳
فرزین: شعب بانک ملی ایران باید تخصصی شوند

مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر این که شعب این بانک باید تخصصی شده و مطابق استراتژی جدید ابلاغی، روش های جدیدی را برای توسعه بازار عملیاتی کنند، گفت: بانک ملی ایران باید همزمان به امور مرتبط با عامه مردم در حوزه بانکداری خرد و نیز امور مرتبط با حوزه های ملی بپردازد و رسیدگی به نیازهای کارآفرینان، تجار و به ویژه شرکت های دانش بنیان را در دستور کار داشته باشد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمد رضا فرزین در مراسم معارفه بیژن مقدم بیرانوند به عنوان سرپرست معاونت شعب تهران این بانک با بیان این که اهمیت شعب بانک بسیار زیاد است، اظهار کرد: اگر معاونت های شعب و کارکنان شعب بر فعالیت های ابلاغی متمرکز شوند، بسیاری از مشکلات موجود حل خواهد شد.
وی بر لزوم عمل کردن بانک ملی ایران به عنوان یک بانک جامع تاکید کرد و گفت: شعب بانک ملی ایران باید به سمت تخصصی شدن حرکت کنند و شعب شرکتی و دانش بنیان در همین راستا تاسیس خواهند شد.
فرزین همچنین ایجاد رقابت سالم میان همه شعب بانک به منظور افزایش دامنه تاثیرگذاری آن را خواستار شد و ادامه داد: تجربه های مشترک کارکنان و مدیران شعب باید به اشتراک گذاشته شود تا با هم افزایی، سرعت حرکت بانک به سوی اهداف تعیین شده افزایش یابد.
مدیرعامل بانک ملی ایران همچنین تاکید کرد که انتصابات در بانک، بر اساس شایستگی انجام می شود و توصیه های بیرونی، تاثیری در این فرایندها ندارد.
در ادامه این جلسه، سرپرست معاونت شعب تهران با بیان این که چابک سازی، ارزش آفرینی و حمایت از کسب و کارهای خرد را در دستور قر ار خواهد داد، گفت: فعالیت مجدانه و مجاهدانه، روش کار ما خواهد بود.
بیژن مقدم بیرانوند افزود: رعایت بهداشت اعتباری و نیز ایجاد توازن میان منابع و مصارف، در شعب تهران بیش از پیش مورد توجه قرار خواهد گرفت.
در پایان، مدیرعامل بانک ملی ایران، حکم انتصاب بیژن مقدم بیرانوند به عنوان سرپرست معاونت شعب تهران را به او اعطا کرد.

http://tejaratava.ir/?p=52377

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.