• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

غرفه شرکت پتروشیمی خوزستان، میزبان مدیران و فعالان صنعت در چهاردهمین نمایشگاه رنگ و رزین مشهد/ آشنایی هیأت قرقیزستانی با توانمندی‌های پتروشیمی‌ خوزستان

  • کد خبر : 58302
  • ۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
غرفه شرکت پتروشیمی خوزستان، میزبان مدیران و فعالان صنعت در چهاردهمین نمایشگاه رنگ و رزین مشهد/ آشنایی هیأت قرقیزستانی با توانمندی‌های پتروشیمی‌ خوزستان
شرکت پتروشیمی خوزستان در چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت پلاستیک ماشین آلات و صنایع وابسته و دوزادهمین نمایشگاه تخصصی رنگ و رزین، پوشش‌های صنعتی، چسب و مواد شیمایی که در شهر مقدس مشهد برگزار شد، در سالن فردوسی غرفهA۲۲ حضور یافت.


به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی خوزستان، در نخستین روز آغاز به کار این نمایشگاه مهندس غلامی رئیس دفتر صنایع پایین دستی پتروشیمی، دکتر ابراهیمی رئیس انجمن همگن پلاستیک خراسان، دکتر منصوری معاون اجرایی شرکت نمایشگاه بین المللی، اسلامی رئیس اتحادیه تولیدکنندگان پلاستیک مشهد و سایر مدیران صنایع تکمیلی در غرفه این شرکت حضور یافته و با دکتر صالح احمدی مدیر عامل پتروشیمی خوزستان دیدار و گفت‌وگو کردند.
در این دیدارها بر نقش قابل توجه شرکت پتروشیمی خوزستان در زمینه تامین مواد اولیه از داخل و جلوگیری از ارزبری در راستای واردات مواد اولیه تاکید شد.
همچنین یک هیات از کشور قرقیزستان با صالح احمدی دیدار کرده و با آخرین دستاوردها و فعالیت‌های شرکت پتروشیمی خوزستان آشنا شدند.
این هیات متشکل از ضیاءالدین جمال الدین اف نماینده تام الاختیار رئیس جمهور قرقیزستان در منطقه اوش، تورداکون سیدبکف سفیر جمهوری قرقیزستان در ایران، سلیمان پریمکولوف معاون رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه قرقیزستان در منطقه اوش، اولوقیک سالیف مدیر کل موسسه حمل و نقل باری قرقیزستان و محبعلی نماینده اتاق بازرگانی و صنایع قرقیزستان، مهندس چمندی سرپرست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی و بهشتی منفرد رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در خراسان رضوی بود.
هیات قرقیزستانی در این دیدار تاکید کردند که در سال‌های اخیر تولیدات پتروشیمی خوزستان از نظر کیفی جایگاه بسیار مناسبی در بازار یافته و از لحاظ کمی نیز توانسته است نیازهای مصرف کنندگان خود را مرتفع سازد.
گفتنی است حضور مدیرعامل شرکت پتروشیمی خوزستان در نخستین روز آغاز به کار این نمایشگاه علاوه بر ایجاد زمینه ارتباط تنگاتنگ با این تولیدکنندگان موجب شد تا شرکت‌ها بتوانند نیازها و مشکلات خود را در زمینه تامین مواد اولیه به صورت مستقیم مطرح کرده و در راستای رفع آن قدم بردارند.
گفتنی است این نمایشگاه ۲۸ لغایت ۳۱ تیرماه ۱۴۰۱ در مکان نمایشگاه بین المللی مشهد در حال برگزاری است و علاقمندان می‌توانند از ساعت ۱۶ الی ۲۲ از آن بازدید به عمل آورند.

http://tejaratava.ir/?p=58302

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.