• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
8

عملیات اجرایی احداث بیش از ۴۱ هزار واحد مسکونی در قم آغاز شد

  • کد خبر : 42724
  • ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴
عملیات اجرایی احداث بیش از ۴۱ هزار واحد مسکونی در قم آغاز شد

قم- عملیات اجرایی احداث بیش از ۴۱ هزار واحد مسکونی با حضور وزیر راه و شهرسازی در قم آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در جریان سفر رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی به استان قم، عملیات اجرایی احداث ۴۱ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن آغاز شد.

رستم قاسمی در جریان بازدید از طرح ۵ هزار واحدی شهرک شهید سلیمانی که بخشی از این ۴۱ هزار و ۵۰۰ واحد محسوب می‌شود، گفت: در این شهرکت مراحل محوطه‌سازی به میزان مطلوبی انجام شده و امروز عملیات احداث ۵۳۰۰ واحد مسکونی در آن آغاز خواهد شد که ظرف حداکثر ۲ سال آینده به اتمام می رسد.

وی افزود: این شهرک که مزین به نام به سیدالشهدای مقاومت شهید سلیمانی است، هدیه‌ای به مردم قم در قالب نهضت ملی مسکن خواهد بود. در این طرح زمین مجانی است، وام ۴۰۰ میلیون تومانی برای قم در نظر گرفته شده و خدمات روبنایی توسط دولت احداث خواهد شد.

این عضو کابینه سیزدهم در بازدید از یک پروژه دیگر نیز گفت: در این سایت امروز محوطه‌سازی و احداث واحدهای مسکونی به طور همزمان شروع می‌شود.

وی ادامه داد: سهمیه‌ای که بر اساس پیش‌بینی‌های ما برای استان قم در طرح نهضت ملی مسکن نظر گرفته شده، ۶۳ هزار واحد است و امروز با آغاز احداث ۴۱ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی، در واقع بیش از سهمیه فاز اول طرح نهضت ملی مسکن در استان قم واحد مسکونی ساخته می‌شود.

http://tejaratava.ir/?p=42724

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.