• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
3

عملکرد بانک توسعه تعاون مطلوب است

  • کد خبر : 59560
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
عملکرد بانک توسعه تعاون مطلوب است

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اهمیت توسعه استان در ابعاد مختلف، نقش بانک توسعه تعاون را در ارتقای تولید و اشتغال استان مهم برشمرد.

بهمن امیری مقدم در دیدار با عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون ضمن تاکید برعملکرد مناسب این بانک در استان کرمانشاه افزود: برخی از شهرهای مقاوم و مظلوم این استان دوبار تخریب ومنهدم شده است. یکبار درجنگ ویکبار هم در زلزله.
استاندارکرمانشاه گفت: همه باید کمک وهمراهی کنند تا بخشی از عقب ماندگی های این سدپولادین در مقابل هجمه های دشمنان، جبران سود.
امیری مقدم افزود: تغییر نگرش و ذائقه عمومی در خصوص ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب و توزیع عادلانه آن از اولویت‌های کاری استان است.
در این دیدار محمدجعفرایرانی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون ضمن تقدیر از حسن نظر مدیریت عالی دولت در استان کرمانشاه نسبت به بانک متبوع گفت: بسیج تمام امکانات برای ایجاد اشتغال در استان‌های کمتر برخوردار وظیفه عمومی میباشد.
ایرانی گفت: ملتی به جغرافیا و مردم مقاوم و عزتمند کرمانشاه بدلیل مقاومت ۸ ساله در جنگ تحمیلی بدهکار می باشند.
محمدجعفرایرانی افزود:این بانک این آمادگی را دارد که جهت تقویت مشاغل خانگی و اشتغال پایدار روستائی همراهی و هم افزائی بیشتر از پیش را داشته باشد.
ایرانی در پایان گفت: تامین منابع از محلهای مختلف و تخصیص آن به پروژه ها و بنگاه های زود بازده اولویت کاری بانک در کرمانشاه می باشد.
دراین جلسه بهزاد باباخانی معاون هماهنگی اموراقتصادی، فرهاد جانشکر مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان کرمانشاه، سعیدپروانه معاون حقوقی اعتباری کرمانشاه، مصطفی موساخانی مدیرکل سرمایه گذاری واشتغال استانداری حضور داشته و نقطه نظرات خویش را ارائه و به تبادل اطلاعات پرداختند.

http://tejaratava.ir/?p=59560

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.