• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3
مدیرعامل بانک سینا:

طرح های قرض الحسنه در اولویت بانک سینا

  • کد خبر : 13778
  • ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱
طرح های قرض الحسنه در اولویت بانک سینا
مدیرعامل بانک سینا در دیدار با کارکنان شعب استان مازندران بر لزوم اولویت دهی به طرح های قرض الحسنه تاکید کرد.

دکتر ایمانی با بیان آنکه قرض الحسنه در مکتب اسلام جایگاه خاصی دارد، گفت: بر اساس شأن و منزلتی که اسلام برای قرض الحسنه قائل است، ما باید تلاش های جدی تری را در جهت ترویج این سنت حسنه صورت دهیم. در همین راستا طرح های تسهیلاتی قرض الحسنه متعددی در بانک به اجرا گذاشته شده که فرصت مناسبی برای تحقق این هدف مهم است.

وی در ادامه گفت: خوشبختانه بانک ‌سینا به لحاظ اجرای سیاست های معتدلانه و پرهیز از ورود به مسابقه نرخ سود بانکی به خوبی ترکیب منابع را مدیریت و در جهت کاهش قیمت تمام شده پول حرکت کرده که لازم است توجه بیشتری را به این مقوله نیز شاهد باشیم.

مدیرعامل بانک سینا از جمله متغیرهای تاثیرگذار بر عملکرد بانک را تعیین تکلیف پرونده‌های مطالباتی دانست و افزود: با پیگیری و وصول مطالبات بانک، بخش قابل توجهی از منابع زیان رسان بانک شناسایی و به محلی برای سودآوری مبدل می شود که البته خوشبختانه میانگین بانک سینا در این بخش در حد معقولی نسبت به متوسط نظام بانکی است.

دکتر ایمانی همچنین با اشاره به روزهای پایانی سال، تلاش در جهت تامین نیازهای بانکی مشتریان عزیز با تاکید بر ترغیب آنان به استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک به دلیل وجود خطر کرونا را مورد تاکید قرار داد.

گفتنی است در این سفر که معاونین شعب و مناطق و سرمایه های انسانی، مدیران امور بانکداری اسلامی و منطقه مازندران نیز حضور داشتند، از شعب ۱۷شهریور و باجه آمل، نور، امام خمینی(ره) و شریعتی بابل، بابلسر و جویبار بازدید کردند. مدیرعامل بانک سینا در این دیدار ضمن گفتگو با کارکنان و قدردانی از تلاش ها و زحمات آنها دستورات لازم را در جهت پیشبرد امور صادر کرد.

http://tejaratava.ir/?p=13778

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.