• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2
بالاترین بازدهی در میان صندوق‌های مبتنی بر طلا در صندوق عیار به ثبت رسید

صندوق عیار، امن‌ترین روش برای سرمایه‌گذاری در سکه طلا

  • کد خبر : 55218
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۴
صندوق عیار، امن‌ترین روش برای سرمایه‌گذاری در سکه طلا
صندوق «عیار» کارگزاری مفید در عملکرد یکساله منتهی به پایان اردیبهشت 1401 توانسته بازدهی 43.3 کسب کند که بیشترین میزان بازدهی در میان صندوق‌های مبتنی بر طلا بوده است.

عیار، از صندوق‌های قابل‌معامله ETF و مبتنی بر سکه طلا است که از سوی کارگزاری مفید مدیریت می‌شود. سرمایه‌گذاران می‌توانند با حداقل ۵۰۰ هزار تومان اقدام به خرید واحدهای این صندوق کنند تا از این طریق به طور غیرمستقیم در سکه طلا سرمایه‌گذاری و مشابه سکه طلا بازدهی کسب کنند.

در کنار بازدهی نزدیک به سکه طلا آنچه موجب شده سرمایه‌گذاری در این صندوق‌ها نسبت به خرید سکه طلا جذاب‌تر باشد، امنیت و امکان نقد شوندگی بالای این صندوق‌ها است. به عبارتی سرمایه‌گذار دیگر دغدغه‌ خرید و فروش و ریسک نگهداری این فلز گران‌بها را ندارد.

خرید واحدهای صندوق‌های عیار با توجه به قابل معامله بودن (ETF) به راحتی از طریق سامانه‌های معاملاتی کارگزاری‌ها به صورت آنلاین و معاف از مالیات قابل خرید و فروش است، ضمن اینکه سرمایه‌گذاری در این صندوق با حداقل مبلغ ۵۰۰ هزار‌تومان نیز امکان پذیر است که برای خرید سکه طلا به صورت فیزیکی بیش از این مبلغ نیاز است.

بازدهی صندوق‌های مبتنی بر طلا بیش از هر چیز تحت تاثیر نوسانات قیمت سکه طلا و اوراق مبتنی بر سکه طلا قرار دارد، البته تجربه و عملکرد مدیران صندوق هم تاثیرگذار است. صندوق عیار کارگزاری مفید در عملکرد یکساله منتهی به ابتدای خرداد ۱۴۰۱ توانسته بازدهی ۴۳٫۳ کسب کند که بیشترین میزان بازدهی در میان صندوق‌های مبتنی بر طلا بوده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و سرمایه‌گذاری در صندوق عیار کارگزاری مفید می‌توانید از طریق این‌لینک اقدام کنید.

http://tejaratava.ir/?p=55218

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.