• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

شیخان:مبارزه و مقاومت تنها راه نجات سرزمینهای اشغالی است/نقش دلال های یقه سفید در ممانعت از اشتغال در صنعت دخانیات کشور

  • کد خبر : 51879
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۶
شیخان:مبارزه و مقاومت تنها راه نجات سرزمینهای اشغالی است/نقش دلال های یقه سفید در ممانعت از اشتغال در صنعت دخانیات کشور
مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات ایران مبارزه و مقاومت را تنها راه نجات سرزمینهای اشغالی دانست و از نقش دلال های یقه سفید در ممانعت از اشتغال در صنعت دخانیات

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل، محمد شیخان مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات ایران با دعوت آیت الله دکتر میراحمدی امام جمعه گلوگاه به این شهر سفر کرده و سخنران پیش از خطبه نماز جمعه امروز این شهر بود.

وی پس از شرکت در راهپیمایی روز قدس این شهر در جمع نمازگزاران با اشاره به رشادتها و شجاعت های مردم مازندران در طول تاریخ انقلاب اسلامی گفت:  مازندران دیار علویان، سرزمین شیران و سلحشوران انقلابی و هزاران شهید دفاع مقدس است که در دفاع از نظام و انقلاب از جان و مال خود گذشتند.

مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات ایران افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، اسرائیل غاصب از صحنه روزگار محو شدنی است.

شیخان خطاب به جوانان مومن و حزب الهی تصریح کرد: امروز جوانان جبهه مقاومت به نمایندگی از کل مسلمانان جهان اسلام در حال مبارزه هستند و حمایت از انتفاضه آنها، یک تکلیف و ماموریت انقلابی است.

وی با اشاره سخنرانی سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای جوانان فلسطینی در غزه که دیشب بصورت مجازی برگزار شد گفت: این سخنرانی پیامهای مهمی برای جبهه مقاومت و رژیم غاصب اسرائیل دارد.

مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات ایران مهمترین پیام این سخنرانی را ادامه مقاومت و مبارزه با رژیم صهیونیستی دانست و گفت: روز قدس که از یادگارهای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام راحل است، موجب وحدت و نزدیکی امت اسلامی شده است.

شیخان گفت: مقاومت امروز به مرحله ای  رسیده که هیمنه پوشالی گنبد آهنین را درهم شکست و ما می بینیم که موشک های جبهه مقاومت ضعف و ناکارآمدی این گنبد را آشکارتر ساخته است.

وی با تاکید بر اینکه جهاد، مبارزه و مقاومت تنها راه آزادی ملت فلسطین است، افزود: با وحدت و یکپارچگی صفوف مسلمانان و حمایت از جهاد، مبارزه و مقاومت، پیروزی را محقق خواهد کرد.

مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات ایران افزود: من قاطعانه می گویم که عزم و اراده ای که در بین جوانان مبارز فلسطینی و جبهه مقاومت وجود دارد، شکست و سقوط رژیم اشغالگر قدس را حتمی و قطعی کرده است. 

شیخان با اشاره به شهادت روزانه جوانان، زنان و کودکان فلسطینی از سوی این رژیم غاصب افزود: قطعا این جنایات بی پاسخ نخواهد ماند و پایه های لرزان این رژیم با خون جوانان سست تر شده است.

وی با تاکید بر اینکه جهاد و مبارزه تا پیروزی ادامه خواهد داشت، افزود: با درایت مقام معظم  رهبری نیروی قدس برای پیشقراولی در مبارزه و جبهه مقاومت بنیانگذاری شد که شهید سلیمانی پرچمدار این عرصه بود.

مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات ایران حضور در راهپیمایی روز قدس و حمایت از فلسطین را یک فریضه دانست و افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی هیچ بویی از انسانیت نبردند و مبارزه با آنها تا پیروزی باید ادامه یابد.

شیخان با اشاره به شعار دولت آیت الله رئیسی گفت:عدالت، مبارزه با فقر، فساد، ظلم و تبعیض از شعارهای این دولت است و در این فصل جدید همه باید خادم ملت و مردم باشیم.

وی در بخش پایانی سخنان خود به نامگذاری سال بعنوان سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: در هفته کارگر قرار داریم و باید قدر دان زحمات این کارگران عزیز باشیم.

مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات ایران اشتغال را یک موضوع بسیار مهم دانست و افزود: امروز در هر خانواده حداقل یک جوان بیکار وجود دارد و باید با ایجاد ظرفیت سازی برای اشتغال در کشور برای این جوانان فکری کرد و یکی از راههای ظرفیت سازی برای اشتغال حضور در میدانهای تولید است.

شیخان تاکید کرد: باید با بومی سازی و توجه به ظرفیت ها و استعدادهای داخل، به خودکفایی برسیم و از وابستگی رهایی یابیم.

وی خطاب به مردم شهرستان گلوگاه گفت: این منطقه حاصلخیز با حضور کشاورزان زحمتکشی است که صنعت دخانیات در این منطقه ریشه دارد.

مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات ایران با بیان اینکه دخانیات صنعتی با قدمت یکصدساله است که ظرفیت های بسیار خوبی دارد، افزود: اما عده ای فرصت طلب، ثروت اندوز و چپاولگر این صنعت را در سال ۱۳۸۱ در قبال طرح فریب با پوشش تولید مشترک، در اختیار کمپانی های خارجی قرار دادند.

شیخان با بیان اینکه این کمپانی ها ۸۰ درصد سهم بازار ما را تصاحب کردند و سرمایه این مملکت را خارج می کنند، تصریح کرد: این تفکر وادادگی است که ما با آن مخالفیم.

وی افزود: تفکری که در سال ۱۳۸۱ پای خارجی ها را به صنعت دخانیات ایران باز کرد، در دولت گذشته آنها را تثبیت کرد و راس رئیس جمهور هم از آنها حمایت می شد.

مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات ایران به نقش دلال های یقه سفید در ممانعت از اشتغال در صنعت دخانیات کشور اشاره کرد و افزود: دلال های یقه سفید کمپانی های خارجی اگر بگذارند، صنعت دخانیات می تواند ۱۰۰ هزار نفر شغل در کشور ایجاد کند و از خروج ارز و ورود قاچاق به کشور جلوگیری نماید.

شیخان با بیان اینکه متاسفانه عده ای نمی گذارند تا این هدف مهم محقق شود، تصریح کرد: چون منافعشان در آنجاست و می خواهند از این منافع برای خود و بستگانشان استفاده کنند که البته ما نخواهیم گذاشت و این وعده را به شما خواهم داد که با حضور خادمین شما صحنه به نفع ملت تغییر خواهد یافت.

پس از سخنان شیخان،آیت الله دکتر میراحمدی امام جمعه گلوگاه از وی تقدیر و تشکر کرد و گفت: از مدیریت انقلابی و جهادی دکتر شیخان که با رویکردی تحول گرایانه و فساد ستیزی وارد صنعت دحانیات کشور شده، قدردانی می کنیم. همچنین از دیدگاهها و بیانات حماسی و انقلابی دکتر شیخان تقدیر میکنیم.

http://tejaratava.ir/?p=51879

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.