• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
4

شهرآفتاب دوباره جان گرفت/ افتتاح نمایشگاه پوشاک

  • کد خبر : 34959
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۱
شهرآفتاب دوباره جان گرفت/ افتتاح نمایشگاه پوشاک
بعد از یک سال و نیم دوره نقاهت مربوط به شیوع کرونا، شهر آفتاب استارت دوباره ای زد و امروز سه شنبه نمایشگاه پوشاک با حضور متولیان صنعت نمایشگاهی افتتاح شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل، نخستین نمایشگاه بین المللی و تخصصی زنجیره ارزش پوشاک، طراحی، مد، لباس و صنایع وابسته (تهران مدکس) امروز سه شنبه ۲۰ مهر ماه با حضور دکتر آقا محمدی عضو محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس مطالعات اقتصادی دفتر بیت مقام معظم رهبری، مهدی صادقی نیارکی، معاون امور صنایع وزیر صمت، سعید ممبینی رئیس اتاق اصناف ایران،حسن پور نماینده مجلس شورای اسلامی و رئیس فراکسیون اصناف ابوالقاسم شیرازی رییس اتحادیه پوشاک، معتمد وزیری رییس مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صمت و محمدرئوف قادری مدیر سایت نمایشگاهی شهر آفتاب در محل دائمی نمایشگاه های شهر آفتاب افتتاح شد.

اولین نمایشگاه بین المللی و تخصصی زنجیره ارزش پوشاک (طراحی، مد، لباس، چرم و صنایع وابسته) قصد دارد تا مجالی برای آشنایی و پیوند بیشتر واحد‌های خرده فروش با مجموعه تولیدکنندگان توانمند پوشاک و مشاغل خانگی وابسته به خصوص زنان سرپرست خانوار را فراهم کند.

ضور تمامی حوزه های زنجیره ارزش پوشاک اعم از صنایع نساجی (ریسندگی، بافندگی، رنگرزی و چاپ و تکمیل کالاهای نساجی)، طراحی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته، دستگاه های ریسندگی و بافندگی، تولید، تعمیرات و نگهداری، صنایع وابسته، چرم، سراجی، کفش، مشاغل خانوادگی مرتبط توسط زنان سرپرست خانوار و کالاهای فرهنگی عفاف و حجاب از مزیتهای برگزاری این نمایشگاه است که با حضور بیش از ۱۰۰ شرکت داخلی برگزار می شود.

همایش ها و ورکشاپ های متعددی در زمینه طراحی و تکنیک های مختلف دوخت و رنگرزی، کارگاه های آموزشی طراحی و چیدمان فروشگاهی، کارگاه های آموزشی از ایده تا ثروت، همایشهای مختلف برندینگ و بازاریابی در چهار روز نمایشگاه با حضور اساتید معتبر در این زمینه با هدف ارتقای دانش طراحان و تولیدکنندگان برنامه ریزی شده است.

این رویداد تخصصی از امروز با حضور ۱۰۰ تولیدکننده برتر، ۱۰ برند معروف حوزه پوشاک، بیش از ۹۰ تولیدکننده متوسط و کوچک که قابلیت دیده شدن دارند در محل نمایشگاه شهر آفتاب آغاز به کار کرده است. گفتنی است این نمایشگاه فرصتی برای حضور تولیدکنندگان، صاحبان تکنولوژی، برندها و طراحان این صنعت است و می‌تواند محلی برای تبادل دانش و تکنولوژی میان صاحبان این صنف و صنعت باشد.

این رویداد به صورت تخصصی برگزار خواهد شد و در این نمایشگاه عرضه، خرید و فروشی انجام نخواهد شد و این نمایشگاه به عنوان عامل معرفی این برند ها به واحد های صنفی و فروشندگان است.

گفتنی است این نمایشگاه تا روز جمعه ۲۳ مهرماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب دایر اشت.

http://tejaratava.ir/?p=34959

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.