• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

شناسایی سود خالص ۳۲ میلیارد تومانی توسط بیمه آرمان

  • کد خبر : 55712
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵
شناسایی سود خالص ۳۲ میلیارد تومانی توسط بیمه آرمان
شرکت بیمه آرمان با ارزش بازاری بیش از 1.142 میلیارد تومان در سال مالی منتهی به اسفند ماه 1400 سود خالصی معادل 32 میلیارد تومان شناسایی کرد.این در حالی است که این شرکت بیمه ای در مدت مشابه سال 1399 زیان خالص 13 میلیارد تومانی محقق کرده بود.

به گزارش تجارت آوا، شرکت بیمه آرمان با ارزش بازاری بیش از ۱٫۱۴۲ میلیارد تومان در سال مالی منتهی به اسفند ماه ۱۴۰۰ سود خالصی معادل ۳۲ میلیارد تومان شناسایی کرد.این در حالی است که این شرکت بیمه ای در مدت مشابه سال ۱۳۹۹ زیان خالص ۱۳ میلیارد تومانی محقق کرده بود.

بررسی ها نشان می دهد حق بیمه خالص (سهم نگهداری) در بیمه آرمان با افزایش ۳۰ درصدی نسبت به دوره مشابه قبل همراه بوده و به ۳۵۲ میلیارد تومان بالغ گردید.مجموع درآمدهای بیمه ای نیز در دوره ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۰ با جهش ۱۴ درصدی همراه شد و به رقم ۳۸۳ میلیارد تومان رسید.لازم به ذکر است که این شرکت به تازگی برنامه افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی را در دستور کار خود قرار داده است.به این ترتیب سرمایه بیمه آرمان از ۲۵۰ میلیارد تومان به ۵۰۰ میلیارد تومان افزایش خواهد یافت. این افزایش سرمایه از محل آورده نقدی سهامداران بوده و طی دو مرحله انجام خواهد پذیرفت.

http://tejaratava.ir/?p=55712

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.