• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
5

شعبان مرادی سرپرست بانک آینده شد

  • کد خبر : 58275
  • ۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۸:۲۵
شعبان مرادی سرپرست بانک آینده شد
با موافقت و تصویب هیأت مدیره، آقای دکتر محمد فطانت‌فرد، از مدیر عاملی بانک آینده استعفاء کرد و‌ حسب مصوبه هیات مدیره بانک، سرپرستی بانک آینده تا برگزاری مجمع عمومی و تعیین اعضای جدید هیات مدیره و مدیرعامل، به دکتر شعبان مرادی محول شد.


تجارت آوا – دکتر شعبان مرادی، با اعلام این خبر افزود: « بانک آینده همواره کوشیده است تا در صنعت بانکداری و شبکه بانکی کشور بتواند با ایفای صحیح نقش خود به ماموریت‌های حرفه‌ای خود برای نیل به اهداف مدنظر عمل کند.
وی با ابراز امیدواری نسبت به آینده افزود: « چنین تغییراتی در سازمان‌های پویای امروز، طبیعی است و حتما تلاش خواهیم کرد با توکل به خداوند متعال و اتکا به ظرفیت‌های سرمایه انسانی و تلاش روز افزون ایشان و نیز دارایی‌های ارزشمند بانک آینده، مضاف بر حمایت و پشتیبانی سهامداران محترم، مشتریان ارجمند و ذینفعان بانک، گام‌های موثر و مستمری در جهت اعتلای موقعیت بانک آینده در شبکه بانکی برداریم.
به گفته دکتر مرادی، اولویت اصلی وی و همکاران به ثمر رساندن افزایش سرمایه بانک از محل تجدید ارزیابی دارایی‌های بانک و سرمایه‌گذاری‌ها خواهد بود.
سرپرست بانک آینده در خاتمه گفت: از زحمات آقای دکتر محمد فطانت‌فرد در دوران مسئولیت‌شان از طرف خود و سایر اعضای محترم هیات مدیره و کارکنان ارجمند بانک صمیمانه قدردانی و برای ایشان آرزوی موفقیت می‌نمایم.

http://tejaratava.ir/?p=58275

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.