• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
5

شاگرد اول های آبان ماه بورس کالا را بشناسید

  • کد خبر : 39132
  • ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۵۹
شاگرد اول های آبان ماه بورس کالا را بشناسید

براساس ارزش فروش محصولات شرکت ها در بازار فیزیکی بورس کالای ایران طی آبان ماه امسال، فولاد مبارکه اصفهان، شرکت ملی صنایع مس ایران، فولاد خوزستان، ذوب آهن اصفهان، پالایش نفت اصفهان، پتروشیمی تندگویان، فولاد هرمزگان جنوب، پالایش نفت تهران (تندگویان)، پتروشیمی اروند، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران لقب ۱۰ شرکت برتر بورس کالا را به خود اختصاص دادند.

به گزارش «کالاخبر»؛ شرکت فولاد مبارکه اصفهان با ثبت معامله ۴۲۴ هزار و ۶۳۰ تن محصول شامل انواع ورق، ارزشی معادل ۹۱ هزار و ۷۹۰ میلیارد ریال را به ثبت رساند و در کنار رشد حجم و ارزش معاملات جایگاه نخست را حفظ کرد و برترین شرکت به لحاظ ارزش معاملات بازار فیزیکی بورس کالا در هشتمین ماه از سال جاری شد.

پس از فولاد مبارکه، شرکت ملی صنایع مس ایران با فروش ۱۹ هزار و ۶۲۱ تن انواع محصول ازجمله مس کاتد، مس کم عیار، سولفور مولیبدن و کنسانتره فلزات گرانبها به ارزش ۳۶ هزار و ۲۰۲ میلیارد ریال جایگاه دوم را حفظ کرد.

شرکت فولاد خوزستان با دادوستد ۱۶۵ هزار و ۵۶۰ تن تختال و شمش بلوم به ارزش ۲۳ هزار و ۹۸۵ میلیارد ریال ضمن رشد قابل توجه حجم و ارزش معاملات رتبه سوم را از آن خود کرد و بعد از آن شرکت ذوب آهن اصفهان با فروش ۱۳۹ هزار و ۸۶۴ تن انواع تیرآهن و میلگرد وهمینطور ریل و بنزن ارزشی بیش از ۲۱ هزار و ۱۹۴ میلیارد ریال را رقم زد و چهارم شد.

پس از ذوب آهن نیز شرکت پالایش نفت اصفهان با معامله ۱۹۴ هزار و ۱۰۰ تن وکیوم باتوم، لوب کات سبک و سنگین در جایگاه پنجم قرار گرفت.

پتروشیمی تندگویان با ثبت معامله ۵۲ هزار و ۷۶۸ تن انواع محصول پلی اتیلن و نخ پلی استر، موفق به ثبت ارزش ۱۶ هزار و ۴۲۸ میلیارد ریالی شد و جایگاه ششم را به خود اختصاص داد.

شرکت فولاد هرمزگان که در ماه آبان ۹۳ هزار و ۵۰۰ تن تختال معامله کرده بود با ثبت ارزش ۱۴ هزار و ۲۴۷ میلیارد ریال هفتم شد.

شرکت پالایش نفت تهران (تندگویان) نیز با ثبت معامله ۱۱۴ هزارو ۶۰۰ تن وکیوم باتوم، لوب کات سبک و سنگین، وکیوم باتوم و گوگرد گرانوله ارزش ۱۲ هزار و ۹۳۰ میلیارد ریالی را رقم زد و جایگاه هشتم را از آن خود کرد. پس از آن پتروشیمی اروند با ثبت معامله ۶۳ هزار و ۶۳۰ تن سود کاستیک و پلی وینیل کلراید به ارزش بیش از ۱۱ هزار و ۶۱۵ میلیارد ریال نهم شد و در نهایت نیز سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران با ثبت معامله ۲۹۴ هزار تن سنگ اهن کلوخه و آهن اسفنجی به ارزش ۹۹۲۸ میلیارد ریال دهمین شرکت برتر به لحاظ ارزش معاملات شد.


http://tejaratava.ir/?p=39132

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.