• امروز : چهارشنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۰
0
مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران مطرح کرد:

سامانه مکانیزه رسیدگی و پاسخگویی به شکایات اقدامی موثر جهت رفع مشکلات احتمالی طرح نسخه نویسی الکترونیک

  • کد خبر : 19749
  • ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷
سامانه مکانیزه رسیدگی و پاسخگویی به شکایات اقدامی موثر جهت رفع مشکلات احتمالی طرح نسخه نویسی الکترونیک
مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران با توجه به اجرای فراگیر طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک از اردیبهشت ماه سالجاری، به کارگیری سامانه مکانیزه رسیدگی و پاسخگویی به شکایات اقدام موثری در جهت رسیدگی و پاسخگویی صحیح و به موقع به شکایات بیمه شدگان و موسسات تشخیصی درمانی طرف قرارداد در زمینه مشکلات احتمالی طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک خواهد بود.

مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران با توجه به اجرای فراگیر طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک از اردیبهشت ماه سالجاری، به کارگیری سامانه مکانیزه رسیدگی و پاسخگویی به شکایات اقدام موثری در جهت رسیدگی و پاسخگویی صحیح و به موقع به شکایات بیمه شدگان و موسسات تشخیصی درمانی طرف قرارداد در زمینه مشکلات احتمالی  طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک خواهد بود.

علی عادل عابدی نژاد در گفت‌و گو با پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران بیان کرد: با توجه به اجرای پروژه ملی نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیکی در راستای کاهش کاربرد دفترچه بیمه و تحقق دولت الکترونیک، دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان بیمه سلامت با همکاری معاونت آمار، فناوری اطلاعات و ارتباطات و همکاران اداره کل سامانه ها و روش های الکترونیکی سازمان اقدام به استقرارسامانه مکانیزه رسیدگی و پاسخگویی به شکایات کرده است.

وی ایجاد بستر مناسب، آسان و سریع جهت دریافت شکایات ذینفعان سازمان به ویژه در خصوص پروژه نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیکی، عدم نیاز به مراجعات حضوری مردم جهت طرح شکایت به ستاد و ادارات کل استانی با توجه به شیوع بیماری کرونا، ایجاد صندوق دریافت تخلفات اعلامی از سوی شهروندان، حذف مستندات کاغذی، امکان رصد و پیگیری ارجاع شکایات تا سطح کارشناسی ، ایجاد یک منبع داده مهم برای برنامه ریزی، تصمیم سازی و تصمیم گیری را از مهمترین اهداف راه اندازی این سامانه عنوان کرد.

مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران افزود: به منظور پاسخگویی دقیق و سریع به شکایات مرتبط با پروژه نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیکی بخشی در این سامانه پیش بینی شده و مصادیق احتمالی شکایات ذینفعان به تفکیک بیمه شدگان و موسسات تشخیصی و درمانی طرف قرارداد احصا و در سامانه قرار گرفته است.

عابدی نژاد بیان کرد: در حال حاضر امکان راه اندازی این سامانه در کل کشور مهیا بوده و با توجه به اجرای فراگیر طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک از اردیبهشت ماه سالجاری، به کارگیری سامانه مذکور اقدام موثری در جهت رسیدگی و پاسخگویی صحیح و به موقع به شکایات بیمه شدگان و موسسات تشخیصی درمانی طرف قرارداد در زمینه مشکلات احتمالی این طرح خواهد بود.

http://tejaratava.ir/?p=19749

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.