• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

ساعت کاری شعب کشیک بانک توسعه تعاون در نوروز۱۴۰۰ اعلام شد

  • کد خبر : 17210
  • ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
ساعت کاری شعب کشیک بانک توسعه تعاون در نوروز۱۴۰۰ اعلام شد

شعب و واحدهای کشیک بانک توسعه تعاون در ایام نوروز ۱۴۰۰ از ساعت ۹ الی ۱۲ آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون در راستای تداوم ارائه خدمات مطلوب به مشتریان ،در تعطیلات رسمی نوروز، شعب و واحدهای ستادی منتخب این بانک در روزهای ۲، ۳ و ۴ فروردین به صورت کشیک آماده ارائه خدمات به مشتریان خواهند بود.
بر این اساس، ساعت کاری و ارائه خدمات به مشتریان در شعب کشیک سراسر کشور از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۳۰ برای کارکنان و از ساعت ۹ الی ۱۲ برای مشتریان با رعایت کامل ضوابط و مقررات خواهد بود.
همچنین لازم به ذکر است پیرو ابلاغ وزارت محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی با استناد به لایحه قانونی تعطیلات رسمی کشور، مصوب شورای انقلاب جمهوری اسلامی ایران، با توجه به بازه تعیین شده تعطیلات رسمی از ۲۹ اسفند الی ۴ فروردین ، روز سی ام اسفندماه جزو تعطیلات رسمی کشور محسوب شده و بنابراین شعب بانک در این روز تعطیل خواهند بود.
در پایان تصریح می گردد با توجه به تنوع و تکثر خدمات ارائه شده غیرحضوری و ظرفیت های مناسب بانکداری الکترونیک در بانک توسعه تعاون، مشتریان می توانند در هر روز و هر ساعت از شبانه روز از خدمات بانکداری مجازی این بانک از طریق سامانه های مدرن بانکی از جمله اینترنت بانک، موبایل بانک و سامانه بانکداری مجازی بانک توسعه تعاون استفاده نمایند.

برای دریافت اطلاعات شعب کشیک در تهران و شهرستان ها اینجا کلیک کنید.

http://tejaratava.ir/?p=17210

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.