• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
4
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت درسفر به استان کرمان؛

سازمان بیمه سلامت در پرداختی ها به روز است

  • کد خبر : 37642
  • ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵
سازمان بیمه سلامت در پرداختی ها به روز است
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: خوشبختانه بیمه سلامت در پرداخت های خود در بخش های مختلف بروز است.

به گزارش تجارت آوا به نقل از پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران، محمد مهدی ناصحی در سفر به استان کرمان و در جمع خبرنگاران گفت: پرداختی ها به مراکز دولتی و خصوصی مردادماه انجام شده و در پرداخت پزشک خانواده پرداخت های مهر ماه صورت گرفته است.

وی در تشریح سفر خود به استان کرمان افزود: هدف از برنامه سفر به کرمان عرض خدا قوت به همکاران این استان بود که با مدیریت مناسب باعث شدند، کرمان یکی از استان های شاخص و برتر در اجرای نسخه نویسی الکترونیک شود.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران، با اشاره به موانع و مشکلات زیر ساختی برای اجرای طرح های الکترونیک در کشور تصریح کرد: از خدمات خوب سازمان در بحث نظام ارجاع، اجرای بیمه همگانی و طرح پزشک خانواده قدردانی می شود.

ناصحی با بیان اینکه در بحث پزشک خانواده روستایی و نسخه الکترونیک کاملا پرداخت ها به روز است گفت: ما مطالبات مهرماه این گروه را آبان پرداخت کردیم.

وی تاکید کرد: برنامه کلی برای پشتیبانی نظام سلامت این است که با توجه به محدودیت منابع درآمدی و عدم امکان ارائه بسته های ارائه شده قوی در خصوص بیمه شدگان، امسال پیشنهاداتی ارائه شده که بتوانیم در بودجه ۱۴۰۱ این پیشنهادات را بگنجانیم.

ناصحی افزود: تلاش داریم بیماران مزمن، صعب العلاج و سرطانی را به نحوی پوشش دهیم که کمترین هزینه را از جیب داشته و بیشتر پرداخت ها بر عهده سازمان باشد.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: در بخش پرداخت های سرپایی نیز برنامه هایی در سازمان بیمه سلامت ایران داریم که امید داریم با همکاری استان ها به نحو مطلوبی بتوانیم آن را اجرا کنیم.

http://tejaratava.ir/?p=37642

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.